Jump to content
CvGaming

ganget ratz


sikta
 Share

Recommended Posts

Name: sikta

        Offender-Name: ratz(hela gänget)

        Date: 2015-04-11 - 02:50

        Reason: hej jag åkte i min hemtt så får jag ett sms från Ratz att stanna annars skjuter vi.
och som ni ser så tittar jag i chatten om jag fått fkera medelanden eller inte och det hade jag inte
så jag får bara ett medelande sen skjuter dom



här är mitt bevishttps://www.youtube.com/watch?v=fKAyGWQUpOI


och har mera bevis om ni vill ha .

Link to comment
Share on other sites

Vi gav tillbaks din hemmt och allt, du förlorade inget. Vi sa till dig att vi gjorde fel men ändå lägger du upp en ban. Och här är anledningen till att du aldrig fick vårat sista sms, och som ni ser ser det verkligen ut som att jag klickar på ditt namn, men sen blev det inte det iallafall och var lite väl taggad på att döda dig så jag missade det. Meddelandet skickades alltså till en OBEY spelare...

 

 

Sen hela vårat gang? Vi var fyra stycken, och vi är ca 10-12st i Ratz, och du vill banna hela ganget...?

 

Men som sagt, vi gav tbx allt och du bad inte om något mer, jag visade dig varför du inte fick det sista sms:et och ändå lägger du upp en ban...

Link to comment
Share on other sites

Vill tillägga en sak, vilka det var som var med. (så att de inte blir något misstag med straff eller liknade ifall detta skulle emot förmodan uppstå.
1. Zotlex (i svarta orcan) 

2. Darkiller (vita humminbird)

3. Marly (vita humminbird)

4. S.Mikahaiolov (vita humminbird)

Link to comment
Share on other sites

Jag försökte snacka med Sikta igår, men gick väl sådär. Han sa att han inte brydde sig (om att banna oss alltså), bara han fick tbx sin hemmt. Då frågade jag honom varför han la upp bannen, och då sa han att Kroxor ville det och att någon person (han ville inte berätta vem) hade blivit rdmad av någon av oss i Ratz men inte lagt upp någon ban, så därför la han upp denna bannen. Får personligen inte riktigt ihop det när man säger att man inte bryr sig bara man får tbx sina grejer, och även när man får tbx sina grejer lägger man upp en ban för att någon annan vill det?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.