Jump to content
CvGaming

Ban appeal [K.F] Carl Mark


K.F Carl Mark
 Share

Recommended Posts

http://www.twitch.tv/scandinaviangaming/c/6538854

blir bannad för rdm/vdm 

A.P.D springer framför min bil när de ser att jag drar i handbromsen vilket man ser på min hastighet när jag har stannat bilen skjuter de två skott på mig och jag hoppar ut ur bilen och skjuter ena sedan skjuter de mig och vi båda ligger döda så får jag ban för vdm/rdm vilket av båda sakerna gjorde jag inget fel:) de stannar mig för ingenting vilket i derars ban rq säger de att anledningen att stanna mig var för att jag såg tydligen misstänksam utXD

 

datum 2015-04-13

 

ingame namn {K.F} Carl Mark

Link to comment
Share on other sites

det där kan väl ändå inte vara VDM ? ifall ni står mitt i vägen så får ni skylla e själva.. dock stannade han vid er när ni ber han stanna, han var tvungen att svänga in mot Jay och Huronen, för han hade för hög hastighet...

borde inte vara VDM ban för den IMO ! 

Link to comment
Share on other sites

det där kan väl ändå inte vara VDM ? ifall ni står mitt i vägen så får ni skylla e själva.. dock stannade han vid er när ni ber han stanna, han var tvungen att svänga in mot Jay och Huronen, för han hade för hög hastighet...

borde inte vara VDM ban för den IMO !

Min vän, är du fläng??!!

Hur i hela friden är det inte RDM/VDM?!

Han har ett stort jäkla öppet fält på sin högra sida men väljer ändå att krascha in i Hurnen och Jay.

Hur tänker du nu??

Link to comment
Share on other sites

Jo det är sant ! han kunde kört upp mot höger, men vad JAG tror är att han såg stängslet framför sig, därför svänger han in mot huronen istället, eftersom att offroadsen brukar paja över det minsta.. dock kör han ändå över stängslet och bilen klarar sig..

Link to comment
Share on other sites

Jo det är sant ! han kunde kört upp mot höger, men vad JAG tror är att han såg stängslet framför sig, därför svänger han in mot huronen istället, eftersom att offroadsen brukar paja över det minsta.. dock kör han ändå över stängslet och bilen klarar sig..

Först VDM:ar han Jay, och skjuter sedan honom innan Jay hinner reagera... Der är ban så det smäller om det!

Link to comment
Share on other sites

Jay springer ju emot offroaden typ ? det är väl inte okej att använda sig själv som en "vägspärr" och tvinga honom att stanna annars åker han på ban ? ifall han bara stått kvar bakom huronen och lagt en spike istället så hade det aldrig hänt ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Do not kill someone who you drove over, it is not allowed, period.

 

Just because A.P.D tells you to stop/get out of your vehicle doesnt give you right to shoot. 

 

I fired no shots against you, I only returned fire when you opened fire on Jayleno.

Link to comment
Share on other sites

And that was alot of posts to read.

This case is declined as you ran over players and then shoot them.

As it was a "so-so" situation you only got 3 days for RDM/VDM rather then anything else, so it was mildly punished and hopefully you dont run over anyone in the future and if you comply with the police rather then running over and then shooting them they would probably overlooked the VDM and continue with the Roleplay.

You however start shooting etc so i see this case as a Clear VDM and BAD manners shooting the guy you just ran over (so VDM+RDM).

 

 

So be nice Carl if you should be play here in the future! thanks :)

 

Appeal Declined

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.