Jump to content
CvGaming

Ban Req CV-D Boss Amadi


Tony Blaze
 Share

Recommended Posts

Jag kan inte säga att jag är för det heller men som sagt, det är bra att du säger det nu men att du sitter och hoppar på mig och säger "HAHA" gör väl inte saken bättre eftersom jag lämnade en kommentar om vad jag tyckte och sade något som Eurozze hade sagt eller hur?

Tyckte bara det lät lite skevt i mina öron hur jag inte borde spela på en RP server för att jag inte peakar fram för att kolla tag i krigs zoner innan jag skjuter. Men om du tog det som ett påhopp så är jag självklart innerligt ledsen för det  :)

Link to comment
Share on other sites

Har alla föremål återbetalts eller kom ni överens tillslut ?

Kan återbetala om de så behövs, de jag vill veta är om det faktiskt är RDM då han landar i mitten av en warzone, eftersom det var en så hetsad situation och folk dog höger o vänster och jag själv inte tar tiden att ta tag i sådana situationer vill jag verkligen veta om det räknas som RDM eller inte. Bra att veta i framtiden så att jag inte råkar döda några hoarders :P

Link to comment
Share on other sites

Hej.
eftersom detta utspela sig före den andra situationen () så tycker jag det är en RDM.

Personen har ingen tid att ta sig ut eller se vad som faktiskt händer i de klipp vi har sett.

Däremot är det som sagt kaos och full strid (validerat av polisen). Då tycker jag han iaf kan få tillbaka sin orca! (idag hellcat).

Link to comment
Share on other sites

Hej.

eftersom detta utspela sig före den andra situationen () så tycker jag det är en RDM.

Personen har ingen tid att ta sig ut eller se vad som faktiskt händer i de klipp vi har sett.

Däremot är det som sagt kaos och full strid (validerat av polisen). Då tycker jag han iaf kan få tillbaka sin orca! (idag hellcat).

Jag kan gärna ersätta orcan, men att detta utspelar sig före stämmer dock inte riktigt eftersom du ser när orcan går ner för landning så skjuter vi SC Harry vilket var efter SC engageat genom att döda Toxic. Vi skjuter ju SC eftersom (tror det var Harry) dödade Toxic. Och SC engageade ju oss för samma anledning "det var en warzone".

Link to comment
Share on other sites

Well, händelseförloppat är sådant att det inte var efter den incident som dom kom och skulle landa där.

Isf är det inga konstigheter alls, då är dom ju redan delaktiga sedan den andra incidenten.

 

Men om du kan ersätta orcan så är det bra så. då behöver det inte bli något mer av detta om samtliga parter lär sig till nästa gång!

Link to comment
Share on other sites

Ok, slaktarn får kontakta mig på TS eller in game så kommer jag att ersätta orcan/hellcat. Tycker bara att det är lite underligt hur en så stark RP server kan låta sådana situationer baseras på en feature som inte har något med RP att göra. Ingen stor grej dock och ska börja göra det i framtiden så att inget liknande förekommer. Bra att vi kunde lösa det på ett enkelt sätt, hade verkligen ingen aning om att det var RDM.

Link to comment
Share on other sites

Fint! Om dom inte mottar några direkta hot eller kulor så kunde dom ej veta allt som föregick precis i denna situation och vart.

Så det är lite ett gränsfall (eftersom även sjukhuset är där). Därav så räcker det med en Orca tillbaka. Resterande är svinn och en del av att landa i en warzone! (för innerst inne tror jag att det fanns en vetskap om striden, däremot framgår inte det i någon av videoklippen!)

 

Edit: Låser tråden.

Meddela mig via PM när situationen är löst. inkludera banrequest <vilken request> i subjected! 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.