Harry Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Request Information Name: {SC] Harry Offender-Name: [TU] Mcgarrett Date: 2015-04-20 - 16-17 ish Reason: Jag dödar honom, han combatloggar några minuter senare och loggar sedan in. Allt detta sker inom 15minuter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Kan admin kontakta mig på ts, Tack Mvh McGarret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Denna ban ska INTE gå igenom. Jag är vittne på att hans dator/spel kraschade, och därav combatloggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted April 21, 2015 Author Report Share Posted April 21, 2015 Jag tror du tänker på en annan situation Marple. Detta var igår inte för några dagar sedan. (även blivit informerad om den situationen av en TU medlemm) Detta är då en annan situation som du inte var inblandad i. (tror jag) Oavsett om det var det eller inte så kom McGarret tillbaka inom 8minuter efter att han loggar in återigen - bryter därmed NLR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Visar sig att scriptet funkar, och han förlorade gearet han hade på sig vid eventuell crash. Har du bevis på att han kommer tillbaka till situationen inom 15minuter, får du gärna ge mig det. Denna request är denied. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts