Jump to content
CvGaming

Ban request [K.F] Carl Mark


Alvaréz
 Share

Recommended Posts

  Request Information

        Name: [L.Z] Alvaréz

        Offender-Name: [K.F] Carl Mark

        Date: 2015-05-04 -19:30

        Reason: Vi hade precis haft krig mot TPC, lootade en av deras kroppar uppe på en silo, sedan ser vi en springa ner för berget mot oss, så jag går ner för stegen och han går fram och skriker, han skriker först "surrender or die" sedan när jag kommer ner så säger han "drop your weapon now" så gör jag det, efter säger han "surrender or die" igen, han då inte reagera och han sköt mig direkt.

Bevis finns, admin får kontakta mig.


 

Link to comment
Share on other sites

Jag har redan erkänt att jag gjorde fel på ts det var dumt av mig att skjuta han nån sekund efter jag sa surrender or die var lite små stressad av att jag hade typ 5 lz runt mig:P men den här bannen har inte blivit uppföljd på typ 3 dar men länkar dig en highlight på twitch:) http://www.twitch.tv/scandinaviangaming/c/6651837

Link to comment
Share on other sites

då förstår ni att jag va lite förvirrad:P

Varför ska du vara förvirrad? Det är väl ändå jag som ska vara förvirrad. Du säger surrender or die, drop your weapon, sen i said surrender or die bitch

Link to comment
Share on other sites

när du tog upp vapnet mena jag att du skulle ta ner vapnet vilket jag då säger fel och s'ger drop your gun men lixom varf;r diskutera om detta nu det h'nde f;r 3 dar sen

Ja det är ju lite svårt för mig och veta. Inte jag som satte igång diskussionen. 

Link to comment
Share on other sites

när du tog upp vapnet mena jag att du skulle ta ner vapnet vilket jag då säger fel och s'ger drop your gun men lixom varf;r diskutera om detta nu det h'nde f;r 3 dar sen

Vadå "varför diskutera om detta nu det hände för 3 dar sen"? Det ligger en ban request på dig och just därför diskuteras det om det. Den som borde bli förvirrad är Alvaréz då han gör allt du säger men ändå skjuter du honom och lägger till "bitch" på slutet..

Har även en fråga till dig, hur kommer det sig att du helt plötsligt blir samarbetsvillig och säger att du gjorde fel när han väl lägger upp en tråd? I TS lät det inte på samma vis som här.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.