Jump to content
CvGaming

[Ban request] RDM


Camaz
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: [T.U] Camaz

        Offender-Name: [APD] A.Imlay

        Date: 2015-05-10- <20:00 ish>

        Reason: We basicly went in to engade on the cops, but couldnt engade before I got RDM'ed, this is not the first time and probly not the last. The cops have been very trigger happy on TU members latly.

 

Link to comment
Share on other sites

Well still consider an RDM and would still require a new engade, this was not fed Imlay and eighter a warzone, demands a reengade for each clan if not you would been dead allready.

Link to comment
Share on other sites

You still have to understand that if you go into a full fight between the police and a gang, you might get shot.. I'll say suit yourself since you went in where bullets are flying, you cant expect us to start searching tags on ppl sneaking up behind us when we already are fighting a gang and had been doing so for a while!

Link to comment
Share on other sites

Well have noticed many times people crying about the RDM when they get killed while looting dead cops that TU have killed or so on, what we got in response from the supports was that it still was classefied as an RDM. We where also coming from another direction aswell to engade on you guys, not in the middle of it, have happend alot and want a stop on triggerhappy police officers! Have another one from the cops here 

the only reason why I finnly did a ban request is since all my talks with Officers are not working, trying to comunicate with the APD about your RDM's just going to give fake hope for more RP and ends up with more RDM sinerioes. 
Link to comment
Share on other sites

Camaz, i told your buddies in the chopper when they hoovered over me that if you do not leave the area i and my fellow officers will shoot you down. Even tough you got this warning you land and drop people off. I don't think this was rdm since i gave you a clear statement of us not wanting you there.

Link to comment
Share on other sites

you where on an island and we left you, still not enough to do so, I was not even in the chopper so you could not "shoot me down" when i was on the ground another place, left the area you asked me to leave.

Link to comment
Share on other sites

The island was a part of the action zone. I gave you guys an ultimatum and you did not comply. You landed a bit further away to put people on the ground. Or you already had them on the ground? i don't know, but i still gave u an ultimatum and you did not comply.

 

You can only blame yourselves for entering a risky zone where there has been shootouts. And don't expect a police officer not react when you sneak up on him/her.

Link to comment
Share on other sites

When you enter a zone ofc, but the facts is that we left your zone early in the video as you asked us to do, you did NOT say anything about where we landed just the zone you where at, if you think that that zone is not that island but a huge safezone circle, well then i dont agree.

Link to comment
Share on other sites

Camaz, i told your buddies in the chopper when they hoovered over me that if you do not leave the area i and my fellow officers will shoot you down. Even tough you got this warning you land and drop people off. I don't think this was rdm since i gave you a clear statement of us not wanting you there.

du sa aldrig att dina polis kollegor skulle panga ner oss det du sa var "lämna mig eller så skjuter jag". Vi lämnade vilket inte ger er tillåtelse att döda oss
Link to comment
Share on other sites

Men lägg ner, ska man behöva vara ordagrann i allt.. säger en polis åt er att lämna eller blir beskjutna så gäller det ju givetvis hela gänget i närheten och inte bara på den lilla plätten.. Nu griper ni efter halmstrån för att få någon bannad...

Link to comment
Share on other sites

the reason why I even uploaded this is since you police officers shoot first and think afterwards plenty of times, when we are in a chopper, when we are unarmed, have nothing to do with anything except that cops are 2 trigger happy, had multible talks with officers about it, admins aswell. Now I want to upload the first one, have many more that is in the past that I dont wish to upload since they are talked out, even tho the talk is without meaning since you are still trigger happy, personly I think this is the only way to start making some of you in the police that is to trigger happy to stop shoot before RP. In an RP server, we RP before killing people, ALWAYS.

 

More then welcome in our room even tho I had many conversations with officers before without doing any good about the RDMing issue.

Link to comment
Share on other sites

Men lägg ner, ska man behöva vara ordagrann i allt.. säger en polis åt er att lämna eller blir beskjutna så gäller det ju givetvis hela gänget i närheten och inte bara på den lilla plätten.. Nu griper ni efter halmstrån för att få någon bannad...

jag vet människor som har blivit bannade för det varför ska inte han bli det?
Link to comment
Share on other sites

jag vet människor som har blivit bannade för det varför ska inte han bli det?

Ska man vara riktigt noggrann så i och med att ni bara åkte runt vårat område och landade på andra kanten efter varningen så drog ni aldrig därifrån på riktigt, sen tycker jag att det är självklart att Imlay tar en av er som smyger upp på honom i en pågående strid, ni visste ju för fasiken vad som hände på platsen med SC.

Link to comment
Share on other sites

Ska man vara riktigt noggrann så i och med att ni bara åkte runt vårat område och landade på andra kanten efter varningen så drog ni aldrig därifrån på riktigt, sen tycker jag att det är självklart att Imlay tar en av er som smyger upp på honom i en pågående strid, ni visste ju för fasiken vad som hände på platsen med SC.

Precis det jag menar.. Det är rätt svårt för mig som sprang där att veta vem det är som kommer bakom mig då vi hade folk som sa att det var sc just i det område..

Link to comment
Share on other sites

Ska man vara riktigt noggrann så i och med att ni bara åkte runt vårat område och landade på andra kanten efter varningen så drog ni aldrig därifrån på riktigt, sen tycker jag att det är självklart att Imlay tar en av er som smyger upp på honom i en pågående strid, ni visste ju för fasiken vad som hände på platsen med SC.

Så det du menar är att jag kan döda alla som smyger runt med ett vapen som jag inte får skjuta. Det vi gjorde var att vi följde vad polisen på ön sa och sedan så blir Camaz dödad för att vi följde det polisen sa åt oss att göra. Och under mina dagar på servern så är detta klassat som RDM. Och jag är trött på att admins säger att vi ska prata med honom eller jag tar upp det på nästa polis möte. Det är en RDM och det kommer det förbli.

Link to comment
Share on other sites

Så det du menar är att jag kan döda alla som smyger runt med ett vapen som jag inte får skjuta. Det vi gjorde var att vi följde vad polisen på ön sa och sedan så blir Camaz dödad för att vi följde det polisen sa åt oss att göra. Och under mina dagar på servern så är detta klassat som RDM. Och jag är trött på att admins säger att vi ska prata med honom eller jag tar upp det på nästa polis möte. Det är en RDM och det kommer det förbli.

Okej får jag fråga vad ni gjorde där? Ni var ju bara ute efter krig eller?

Link to comment
Share on other sites

Så det du menar är att jag kan döda alla som smyger runt med ett vapen som jag inte får skjuta. Det vi gjorde var att vi följde vad polisen på ön sa och sedan så blir Camaz dödad för att vi följde det polisen sa åt oss att göra. Och under mina dagar på servern så är detta klassat som RDM. Och jag är trött på att admins säger att vi ska prata med honom eller jag tar upp det på nästa polis möte. Det är en RDM och det kommer det förbli.

 

Ni följde inte alls det jag sa, ni tog er inte ifrån stället eftersom ni hade personer på marken? Jag på ön låg där och snipade SC när ni kom så att ön jag var på hörde samman med hela situationen. 

Ni fick er varning så detta var aldrig någon RDM, ni visste vad som pågick och ni valde att stanna kvar. 

Att säga det A. Imlay gjorde var RDM är inte sant eftersom ni redan fått ett ultimatum.

Link to comment
Share on other sites

TU.. TU.. TU.. Ni vet precis vad ni håller på med, ni vet att det är en fight mellan SC och APD och kulor flyger vänster och höger och ni bestämmer er i själva verket att börja smyga upp på oss (APD). Vad förväntar ni er? Tycker det är fulstil av er att göra så här och sen skylla på RDM precis som om ni spelar dumma. Dessutom påpekar Härdin att han varnade er och han är på ön -200m ifrån resten av fighten, du kan inte med fullaste allvar mena att han inte var engagerad i fighten och att hans varning inte gällde fastlandet utan bara hans "ö". 

 

Jag vet att ni mycket väl vet vad ni höll på med och vad som försegick och när det inte gick eran väg så skyller ni på RDM.

Jag lyssnar på hur ni pratar i videon precis i början när han varnar er, tycker det är riktigt fult att ni spelar på det viset... "oh nej vi får inte ligga där, då lägger vi oss här isället för då gäller inte hans meddelande, hurr durr"

 

Imlay var i en krigszon och hade varit det i en lång tid, så klart att han blir rädd för sitt liv när någon försöker smyga upp på honom, och det borde du räkna med. 

Och sen att lägga upp en video på en annan situation är helt orelevant. Ta bort den istället.

 

FUL STIL

Link to comment
Share on other sites

För att fortsätta på det Goliat skrev, att säga "vi har KOS på dem men inte dem på oss" det är någonting som jag inte riktigt tror existerar, får ni KOS av ett hot innebär det också att den andra parten har KOS om ni skulle återvända trots hot. Sedan så lämnade ni aldrig fighten, tror ni på fullaste allvar att ni kan få det till att det bara gäller på Härdins ö? Tror knappast det, hotar en polis dig så gäller det förfasiken för alla andra poliser i närheten, han hade ju knappt 200 meter till resten av gänget och ni lämnade aldrig området, ni körde bara till en annan sida av området. Man blir ruskigt trött på erat sätt att böja på regler till er fördel och spela på linjen. 

Härdins hot var solklart och i vilken värld står det att det bara gäller för den kvadratmetern han stod på? Som sagt resten av oss var ju på samma område.

Link to comment
Share on other sites

När polisen blev dödad för en tid sen i vår warzone, de körde runt och ställde till det när vi stred  mot tror det var ratz söder om pyrgos blev det ett j**la liv och vi fick lämna tillbaka allt vi tagit samt att det utgick en straffavgift för de som felat. Nu borde det vara samma åt andra hållet apropå att böja reglerna åt någons fördel....... Men som vanligt blir det väl TU som förlorar i detta fallet också, börjat tröttna......

Link to comment
Share on other sites

När polisen blev dödad för en tid sen i vår warzone, de körde runt och ställde till det när vi stred  mot tror det var ratz söder om pyrgos blev det ett j**la liv och vi fick lämna tillbaka allt vi tagit samt att det utgick en straffavgift för de som felat. Nu borde det vara samma åt andra hållet apropå att böja reglerna åt någons fördel....... Men som vanligt blir det väl TU som förlorar i detta fallet också, börjat tröttna......

Alla situationer är inte lika, sen hade vi faktiskt hotat er så jag ser inte vad problemet är.

Link to comment
Share on other sites

Håller med vad goliat, krüger och härdin säger, och speciellt detta "rule bend" för att ni ska kunna kalla det RDM, ni får springa upp o roleplayea in i situationen som alla andra, eller allra helst hitta en egen fight. Att backstabba två gäng som redan eller polisen och ett annat gäng är bara fult gjort.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.