Guest Vitx Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Jag tog bort bilden + att jag gav en ursäkt också jag gick över gränsen du borde tagga ner ett par kilo Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted May 12, 2015 Author Report Share Posted May 12, 2015 Det verkar vara många som är sugna på att spela som "hunter"... så jag tänkte att vi gör så att man kan "Muta mig", för att få en extra lapp med ditt namn på i lottningen, alltså 1 Thorsten Lapp= gratis 2 Thorsten lappar= 200.000 3 Thorsten lappar= 400.000 4 Thorsten lappar= 600.000 4 lappar /per person är max. 75 % av alla pengar som hamnar på "Mutbordet" kommer att ges till vinnaren/vinnarna av eventet. ifall någon har ytterligare frågor kan ni skrivaa här! MVH thorsten VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted May 13, 2015 Author Report Share Posted May 13, 2015 änrdat priserna.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 NVM rook for one player, Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 Jag är som sagt där ikväll som admin med diverse tyglar. Får jag höra ett enda osmakligt skämt om massmord eller ang vänsterpolitik så kommer jag avlägsna er från platsen permanent! Annars hoppas vi på att det blir ett skoj event har laddat upp med lite donuts och fin kaffe ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 Deltar gärna om det går bra, är det krav på att vara civ om man deltar igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted May 13, 2015 Author Report Share Posted May 13, 2015 Jag är som sagt där ikväll som admin med diverse tyglar. Får jag höra ett enda osmakligt skämt om massmord eller ang vänsterpolitik så kommer jag avlägsna er från platsen permanent! Annars hoppas vi på att det blir ett skoj event har laddat upp med lite donuts och fin kaffe ^^ Bra! samt så kommer jag behöva lite grejer till eventet, kunde du fixa det ? kolla mitt PM jag skickat här på forumet =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted May 13, 2015 Author Report Share Posted May 13, 2015 Deltar gärna om det går bra, är det krav på att vara civ om man deltar igen? Ifall du är ända polisen där så är det lungt, ifall någon mer polis vill delta får ni tyvär gå in som civs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted May 13, 2015 Author Report Share Posted May 13, 2015 eventet kommer bli efter restarten 19:30 ifall alla restarts går som det ska.. admin message kommer iaf skickas ut en stund innan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted May 13, 2015 Author Report Share Posted May 13, 2015 Event avslutat! Jägarna blev [N.L.A] R. Karlsson & [Ratz] A. Karlsson, han gav dock bort Jägare rollen till [Ratz] Karlen. Vinnarna blev de jagade, [Ratz] Mikhailov & Billy Bones, [sC] Teron &Aquila och slutligen [AR] Rarre. Potten blev 7.500.000 $, 75 % av det gavs ut till vinnarna, 1,1 miljon fick varje deltagare som överlevde som Jagad. Var ett skoj event verkade det som och alla skötte sig =) Tack till alla som deltog! och stort tack till Hitem som hjälpte till på eventet! Mvh Thorsten Isak Härdin, Mr GW and Thomas Krüeger 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Bones Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 easy mode gg Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Ramirez Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 This was fun. I hope we can like have a battle royale next event ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now