Guest Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 hahahahahaha, ja den där den är faktiskt jeevligt sjuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 haha så j**la kul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 j**la Karlsson kan ju fan inte köra och dränkte oss alla pga. det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Bobbi ditt skratt efter var ju roligast i videon iaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Hur fan får du grön hud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Jag är inte heller så duktig på att köra bil!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Jag är inte heller så duktig på att köra bil!!!!!!!! Haha va i helvete x) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Haha va i helvete x) hahahahaha stackars nordin... han fick sätta livet till! dumma tangentbord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 hahahahaha stackars nordin... han fick sätta livet till! dumma tangentbord Tycker du tar och delar ut nycklar till respektive nästa gång ni ska ut och leva rövare så slipper du låsa in dina kamrater i en sjunkande pansarlåda.. Hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 Jag är inte heller så duktig på att köra bil!!!!!!!! Hahahahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 Tycker du tar och delar ut nycklar till respektive nästa gång ni ska ut och leva rövare så slipper du låsa in dina kamrater i en sjunkande pansarlåda.. Hahaha hahaha asså det brukar vara det första som görs, samma sak när man hoppar ut ur en bil så låser man per reflex( lärde man sig den hårda vägen i apd när någon åkte iväg med min hunter och jag fick jaga han i cirka 45min innan jag fick sänka han med en kula ) Problematiken nu va är att nordin inte hoppade in i bilen från startplatsen!!! så han förtjänade inga nycklar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now