Jump to content
CvGaming

Ban request joakim


WoXXeN
 Share

Recommended Posts

    Request Information

        Name: [Medic] WoXXeN

        Offender-Name: joakim

        Date: 2015-06-20 Någon gång mellan 20:45 - 21:15

        Reason: Jag åker ner för att ressa Volvo och 2 till, efter att jag har ressat Volvo och med hans hjälp fått ut en av hans vänner ur deras SUV så flyttar jag på bilen och börjar ressa. samtidigt blir jag beskjuten av joakim och i samma sekvens så får jag felmeddelande om att Arma 3 har slutat svara och i och med det så tabbas spelet ner, när jag väl tabbar upp så är jag död och Medic Bobin är påväg att hjälpa mig upp. väl uppe så inser jag att dom tagit min väska och åkt iväg med den, efter ett tag träffar vi på dom och åker ner för att prata med dom, jag får tillbaka min väska men ingen ursäkt eller liknande, istället skylls det på att han inte kan reglerna. Lägg märke på att dessa killar är med i samma gäng.

 

Första bilden är från efter jag blev revivad av Bobin och lyft med min helikopter. den andra från när vi stog och pratade med dom. http://imgur.com/a/NFTM3

 

Kan även fixa upp en film på Youtube men det klipps till då mitt spel tabbas ner pga felmeddelandet, vill admins ha filmen iallafall är det bara att kontakta mig på TS.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.