V1RRE Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Hej hej! Nu är det så att jag, Thorsten tar tag i Scrub Club nu efter att alla lämnat, jag söker mogna samt aktiva CvG spelare . The Squad Fahid Rasheed//Thorsten Stefan.Ö Diaz "Filip" // Landsier Lallish Fearless Lagster Edvin R. Bartowski Vi kör inte med några ranker överhuvudtaget förutom kadett-medlem-ledare Detta är alltså alla nuvarande medlemmar, söker folk som når följande krav: 16+ mogen. Var inte lootkåt. kunna knipa käft i TS Gear osv går alltid att fixa sålänge du är engagerad. kontakta mig på Teamspeak eller ingame ifall du är intresserad Ajde! VisionPie, Rarre and Zacharias 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 "Ajde" VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Keen Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 tror du skrev lite fel, Ska det inte vara - *Mycket lootkåt* Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted July 10, 2015 Author Report Share Posted July 10, 2015 tror du skrev lite fel, Ska det inte vara - *Mycket lootkåt* Tror du skrev lite fel där, Jag är medveten om att Scrub Club hade ett kasst rykte angående lootkåthet, pipiga röster, bara rooks, det var en av anledningarna till att vi gjorde om SC till A.G.. sedan lämnade dock alla "lootkåta" medlemmar,(Inte dig @William ) så därför startade jag upp SC igen.. känns sjukt tråkigt att försöka få upp ett gäng till o bli stort igen ifall folk håller på o eltar gamla rykten.. somsagt så ser du i titeln, "Nya Scrub Club rekryterar", alltså detta SC skall inte vara i närheten av vad det gamla var (därifrån de kassa ryktet kom ifrån) Så Ja, nu tycker jag att alla ger oss en chans att visa att detta inte kommer vara något loot/rook gäng igen Rarre, VisionPie, Darwin and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Sjukt kul och bra för servern, +1 från mig torsken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Keen Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Blir nog bra det där +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Ser ni snyggingen näst längst till höger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Är jag med? Inte dåligt! V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Lallish och jag brukar ligga i samma säng, känna doften av Karl & vaselin <3 Zacharias and Dimitri 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Tror du skrev lite fel där, Jag är medveten om att Scrub Club hade ett kasst rykte angående lootkåthet, pipiga röster, bara rooks, det var en av anledningarna till att vi gjorde om SC till A.G.. sedan lämnade dock alla "lootkåta" medlemmar,(Inte dig @William ) så därför startade jag upp SC igen.. känns sjukt tråkigt att försöka få upp ett gäng till o bli stort igen ifall folk håller på o eltar gamla rykten.. somsagt så ser du i titeln, "Nya Scrub Club rekryterar", alltså detta SC skall inte vara i närheten av vad det gamla var (därifrån de kassa ryktet kom ifrån) Så Ja, nu tycker jag att alla ger oss en chans att visa att detta inte kommer vara något loot/rook gäng igen Keep it running, SC will never die Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 Jag provar gärna en stund och ser om jag får tillbaka suget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted July 11, 2015 Author Report Share Posted July 11, 2015 Jag provar gärna en stund och ser om jag får tillbaka suget! Kom in på Ts =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now