Jump to content
CvGaming

Nya Scrub Club rekryterar!


V1RRE
 Share

Recommended Posts

Qjx0_FEHl9_VSLtkfk7j3_X6dl_Cvirg_Zt_JTDz

 

Hej hej!

Nu är det så att jag, Thorsten tar tag i Scrub Club nu efter att alla lämnat, jag söker mogna samt aktiva CvG spelare

.

The Squad
Fahid Rasheed//Thorsten
Stefan.Ö
Diaz
"Filip" // Landsier
Lallish
Fearless
Lagster
Edvin
R. Bartowski
 
Vi kör inte med några ranker överhuvudtaget förutom kadett-medlem-ledare
 
Detta är alltså alla nuvarande medlemmar, söker folk som når följande krav:
 
16+
mogen.
Var inte lootkåt.
 kunna knipa käft i TS
 
Gear osv går alltid att fixa sålänge du är engagerad.
kontakta mig på Teamspeak eller ingame ifall du är intresserad :)
Ajde!
 
2015_07_09_00003.jpg
Link to comment
Share on other sites

tror du skrev lite fel, Ska det inte vara - *Mycket lootkåt*

Tror du skrev lite fel där, Jag är medveten om att Scrub Club hade ett kasst rykte angående lootkåthet, pipiga röster, bara rooks, det var en av anledningarna till att vi gjorde om SC till A.G.. sedan lämnade dock alla "lootkåta" medlemmar,(Inte dig @William :wub:  :wub: ) så därför startade jag upp SC igen.. känns sjukt tråkigt att försöka få upp ett gäng till o bli stort igen ifall folk håller på o eltar gamla rykten.. somsagt så ser du i titeln, "Nya Scrub Club rekryterar", alltså detta SC skall inte vara i närheten av vad det gamla var

(därifrån de kassa ryktet kom ifrån)

 

Så Ja, nu tycker jag att alla ger oss en chans att visa att detta inte kommer vara något loot/rook gäng igen :)

Link to comment
Share on other sites

Tror du skrev lite fel där, Jag är medveten om att Scrub Club hade ett kasst rykte angående lootkåthet, pipiga röster, bara rooks, det var en av anledningarna till att vi gjorde om SC till A.G.. sedan lämnade dock alla "lootkåta" medlemmar,(Inte dig @William :wub:  :wub: ) så därför startade jag upp SC igen.. känns sjukt tråkigt att försöka få upp ett gäng till o bli stort igen ifall folk håller på o eltar gamla rykten.. somsagt så ser du i titeln, "Nya Scrub Club rekryterar", alltså detta SC skall inte vara i närheten av vad det gamla var

(därifrån de kassa ryktet kom ifrån)

 

Så Ja, nu tycker jag att alla ger oss en chans att visa att detta inte kommer vara något loot/rook gäng igen :)

Keep it running, SC will never die  :wub:  :shoot2:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.