Jump to content
CvGaming

[Ban Request] Basil Von Shuno


Barre
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: [MedicTrainee] Bartowski

        Offender-Name: [RO-17N] Basil Von Shuno

        Date: 2015-07-13 - <Time it happened>

        Reason: Min pov från början lyder: Polisen dödar Sergei Von Shuno i cargo tornet i Kavala checkpoint så jag åker dit och ressar honom så polisen kan utföra sitt gripande. Nån minut senare så märker jag att situationen eskalerar och som jag uppfattar det så har polisen och terroristerna hamnat i en gunfight med varandra. V. Putin dör och jag åker i närheten av honom men sitter kvar i bilen (på ett visst avstånd) och skulle vänta tills någon part har full kontroll över situationen men bara nån sekund efter att jag stängt av bilen så får jag ett skott i pannan genom bil glaset av Basil utan att RO har kontaktat mig varken via sms eller via röst ingame.

Det jag kunde har gjort bättre från min sida är att hållit mig undan ännu mer men eftersom att jag satt bilen utan att göra någonting och att Basil självklart såg detta eftersom han sköt mig så är detta fel.

Reason: RDM Killing anyone without a roleplay cause.

1101d2deb371db68b961c98393e5e1b7.png

Link to comment
Share on other sites

 

 Request Information

        Name: [MedicTrainee] Bartowski

        Offender-Name: [RO-17N] Basil Von Shuno

        Date: 2015-07-13 - <Time it happened>

        Reason: Min pov från början lyder: Polisen dödar Sergei Von Shuno i cargo tornet i Kavala checkpoint så jag åker dit och ressar honom så polisen kan utföra sitt gripande.

 

Bara där går du ju emot oss terrorister, vilket gör att vi skjuter dig. Du hjälper polisen att gripa "mig", alltså är du fiende i våra ögon.

 

Edit: kan tillägga att du var uppe i tornet där jag var innan polisen kom upp också, så du har ju mest troligen även sagt till polisen om det också, vilket gör att du går emot oss terrorister återigen och blir vår fiende.

 

Jag hörde er prata där uppe då ni ressade mig, och då sa jag till mina kollegor att medicen hjälper A.P.D, så skjut om ni kan. För det var precis de du gjorde

Link to comment
Share on other sites

Bara för att förtydliga på en gång, jag behöver video sekvens för att göra något åt denna ban request.

Då kan du ta och stänga denna. Har tyvärr inte det. Trodde det skulle räcka med detta eftersom att båda parter har förklarat sitt och det är relativt lika fast med andra åsikter och ord så ni får göra er bedömning så jag trodde inte video behövdes eftersom vad som hänt är redan bekräftat.

Link to comment
Share on other sites

****** ****** *****

 

Du ressade först Sergei till polisens fördel men det lät vi gå och sen så utbryter kaoset.. Efter ett tag dödar jag Putin sen så hinner jag springa ca 50m innan jag hör din offroad och du stannar ca 10m ifrån Putins kropp, alltså mitt i en eldstrid ställer du dig. Då tar jag beslutet att skjuta dig eftersom jag var helt säker på att du skulle ressa honom och sen så är jag rätt säker på att Bracket sagt att en medic inte ska befinna sig mitt i en eldstrid utan hålla sig på avstånd. Du ska värdera ditt liv osv, därför vet jag inte varför du blir så sur när du ställer dig och som du sa på TS "väntar på att någon ska ta kontroll över situationen". 

Blir jag bannad för detta så får jag ta det men i den där situationen är det jag och Imlay som var dem enda levande och jag hade MINST 2 hunters runt mig och Imlay vart beskjuten och jag ansåg att inte någon av oss kunde skriva ett sms i detta läge. 

Edited by Rasmus
Onödig text
Link to comment
Share on other sites

Bara där går du ju emot oss terrorister, vilket gör att vi skjuter dig. Du hjälper polisen att gripa "mig", alltså är du fiende i våra ögon.

 

Edit: kan tillägga att du var uppe i tornet där jag var innan polisen kom upp också, så du har ju mest troligen även sagt till polisen om det också, vilket gör att du går emot oss terrorister återigen och blir vår fiende.

 

Jag hörde er prata där uppe då ni ressade mig, och då sa jag till mina kollegor att medicen hjälper A.P.D, så skjut om ni kan. För det var precis de du gjorde

Fast det är ju heller inte tillåtet. Bara för att jag ressar dig så att polisen kan göra sitt gripande innan ens fighten börjat på riktigt så ger det inte er rätt att döda mig utan att ni ska ha skickat något eller ha tagit kontakt med mig på något sätt.

Link to comment
Share on other sites

Fast det är ju heller inte tillåtet. Bara för att jag ressar dig så att polisen kan göra sitt gripande innan ens fighten börjat på riktigt så ger det inte er rätt att döda mig utan att ni ska ha skickat något eller ha tagit kontakt med mig på något sätt.

 

Kriget hade ju visst börjat? Polisen hade ju dödat mig? sen kommer du och hjälper polisen att ressa mig,

Link to comment
Share on other sites

Kriget hade ju visst börjat? Polisen hade ju dödat mig? sen kommer du och hjälper polisen att ressa mig,

RDM Killing anyone without a roleplay cause.

Polisen dödade dig minuter före det riktigade kriget började, Din död var bara polisens engage. Jag är medic och gjorde mitt jobb att ressa. Dessutom så är det polisen som har gjort en engage mot er, inte jag.

Skulle ju vara väldigt kul att vara medic om alla hade KOS på en när man bara gjort en revive.

Link to comment
Share on other sites

RDM Killing anyone without a roleplay cause.

Polisen dödade dig minuter före det riktigade kriget började, Din död var bara polisens engage. Jag är medic och gjorde mitt jobb att ressa. Dessutom så är det polisen som har gjort en engage mot er, inte jag.

Skulle ju vara väldigt kul att vara medic om alla hade KOS på en när man bara gjort en revive.

Du vet ju om själv att du inte ska vara mitt i en fight så vet inte varför jag ska få skit för att jag sköt dig.. De känns som du säger emot dig själv ganska mycket.. 

Kan admin låsa denna tråd och återkomma sen med sitt svar eftersom inte en käft här kommer bli klokare av att fortsätta diskutera.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.