Jump to content
CvGaming

BAN REQ [Cv-D] [Boss] Savage


V1RRE
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: [SC] v1RRE

        Offender-Name: [Cv-D] [Boss] Savage

        Date: 2015-08-11 around 03:00

        Reason: RDM.. We had been in a fight vs Cv-D, when we're all dead, we waited 15 min to the last mans NLR to time out (My NLR, since i died last) We were pretty pissed due to the fact that they used rooks, so we went back with rooks aswell (Not worth the risk of bringing gear to a pistolfight..) When we get back to the I see Kroxor lying dead, I then hear gunshots to the direction against Kavala, suddenly I see another Cv-D member restrained, while looking at him i got shot to death by SavaGG without any roleplay intercourse or engage.

Admin/Bobbi Contact me on teamspeak for the video.

 

Link to comment
Share on other sites

Vi var i full fight med polisen och så kommer ni, jag fick höra att nån hoppade av en hemtt och lootade Cv-D kroxor, så jag gick och dödade er. 

Har jag gjort fel så kan jag ta en ban, eller om du vill ha kompensation på din...rook?

 

Här har du mitt perspektiv av det hela:

 

Link to comment
Share on other sites

Jag är så förbannat trött på eran sandlåderetorik gällande pistoler överlag.. Enda gången det är okej att komma med en Pistol till en fight är om man är en helt ny spelare, inget hus, knappt några pengar.. alla ni som spelar i SC/CVD har gear, så sluta upp med denna skit, förstår ni inte att ni skämmer ut er själva och erat gäng?

 

If you want to be the baddest gang on the server, Act like it.

Lockar den här topicen tillsvidare, just nu vill jag declina den för att du är där med en pistol när jag vet att du har spelat extremt länge på servern och har både gear samt pengar.

 

*Update*

Jag kommer declina den här ban requesten, Savage kompenserar dig för det du torskade, Anledning till varför jag inte tänker banna han är enkelt, Du är där med en pistol när du har massor med gear i ditt hus, Hade du kommit full gearad som så bör när man spelar i ett utav dom största gängen så hade jag bannat Savage, eftersom du/ni väljer att använda dessa pistoler fastän jag snackade med er igår gällande erat krig med ISB där ni skjuter varandra med pistoler så blir jag bara extremt trött av att se sånt här.

Till Cv-D: Om det Thorsten säger att ni springer runt med pistoler stämmer, så säger jag: Skärp till er, Ni har tillgång till alla vapen inklusive västar som finns på servern, Kom inte till en fight med rooks innan vi behöver slänga upp en regel som gör detta banbart.

Till SC: Precis samma sak, Skärp er.

Verdict:

DECLINED, and savage will compensate the money lost.

Mvh Arg som satan.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.