Jump to content
CvGaming

[SC] Olsson.retardoo


A. Savage
 Share

Recommended Posts

        Request Information

        Name: [Cv-D] [Boss] SavaGE

        Offender-Name: [SC] Olsson.Retardoo

        Date: 2015-08-23 - 

        Reason: SC fahid engagade oss, vi dödade han och j falk, sen kom olsson i en  heli, han gick ut, vi öppnade eld, han drog dock snabbt och loggade ut i athira. 

Tycker inte detta är OK eftersom det var SC som engagade oss, och att olsson var där.

Han nekade dock händelsen på steam, och enligt han gjorde han inte fel.

 

Video skickas till admin på ts.

Edited by SavaGG
Link to comment
Share on other sites

alla dog i ts så jag såg ingen mening att stanna kvar sen ville dom andra spela gun game så jag tog min heli och stack till athira och loggade ut!

Om jag lyckas ta mig till Athira så är det väl klart jag får logga? Eller vill ni att jag ska stå och vänta i Athira i en kvart?

Kan ge er mitt gear jag hade på mig om ni vill ha det :)! Om admin tycker jag gjort fel.

 

En fråga till dig SavaGE varför kör du naken med vermin när du har gear?

Edited by S. Olsson
Link to comment
Share on other sites

alla dog i ts så jag såg ingen mening att stanna kvar sen ville dom andra spela gun game så jag tog min heli och stack till athira och loggade ut!

Om jag lyckas ta mig till Athira så är det väl klart jag får logga? Eller vill ni att jag ska stå och vänta i Athira i en kvart?

Kan ge er mitt gear jag hade på mig om ni vill ha det :)! Om admin tycker jag gjort fel.

 

En fråga till dig SavaGE varför kör du naken med vermin när du har gear?

Jag skulle hämta mitt gear som kroxor hade, sedan dog han. Varför kör J.Falk helt naken med p07 och virre HELT naken när han till ochmed engagar? förstår inte riktigt det heller.

(ska tillägga att det är första gången på väldigt länge jag kört dåligt gear.)

 

http://i.imgur.com/p9SgGr5.jpg

RwajzfM.jpg

Edited by SavaGG
Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic

Har nu sett videon och jag kommer dela ut 2 varningar här, vi börjar med den som du anser combat logga S.Olsson ( som försvunnit från platsen och loggat ut i athira ) Han borde ha väntat 15min från det att han lämnade platsen tills han loggade ut, det stämmer jag anser dock inte att ni hade "fått tag på han" eftersom ni springer runt och letar efter han i agios när han står i athira.. Därav kommer jag enbart lägga en varning på olsson.

 

Utöver detta så verkar du tro att du är en höjdhoppare Savage som kan hoppa över murar som är längre än dig själv i fights, som du redan vet så är detta strängt förbjudet (din gamla gängmedlem Vitx blev bannad för detta, eftersom ni båda gör fel så anser jag att felen tar ut varandra och även du får en varning (nästa gång är det ingen varning för er utan då är det en ban som delas ut)

I övrigt så vill jag tacka för det 10 minuter långa klippet som gör att man får full koll på hela situationen mer sådant.

 

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.