MrCat Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 jag har detta på min dator är inte så super teknisk med detta. Skulle behöva ett program som man kan spela in på, vill inte ha Fraps, Shadowplay funkar ej på AMD och Raptor bara förstör mina spel så jag ej kan starta dem. Har ni några förslag??Processor:AMD FX 8350 4.0GHz 8-kärnig.ModerkortGigabyte 990XA-UD3.Grafikkort:Gigabyte Radeon R9 280X 3GB GDDR5.RAM:Crucial Ballistix Sport 12800 8GB dualkitHårddisk:Seagate Barracuda 2TB 64Mb cache 7200rpm SATA 6MB/s.Nätdel:CoolerMaster 700W 85%.DVD-inspelare/Blueray-läsareAsus 16x. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Jadu, det beror på om du vill betala, men OBS antar jag borde funka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCat Posted August 30, 2015 Author Report Share Posted August 30, 2015 Jadu, det beror på om du vill betala, men OBS antar jag borde funka.Helst gratis men lite cash kan jag nog lägga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kebre Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Jadu, det beror på om du vill betala, men OBS antar jag borde funka.Du har ju OBS (https://obsproject.com/download)Sen finns xSplit som kostar, googla lite så hittar du nog gratis ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Om du har amd så testa Gaming Evolved tror jag att det heter, laggade när jag recordade med fraps/obs men inget alls nu när jag recordar med gaming evolved Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now