Jump to content
CvGaming

[Sc] Kray, [Sc] Nemo osv.


A. Savage
 Share

Recommended Posts

        Name: [Cv-D] [Boss] SavaGE, [Cv-D] [Thug] Gollywog

        Offender-Name: [SC] Krayroski, [SC] Nemo (typ SC som grupp för dom alla sköt på oss, dock kray som engagea och nemo som dödade. http://prntscr.com/8d6u1w )

        Date: 2015-09-06- 12:30

        Reason: vi var påväg till gang hideout när SC kommer i full rulle och engagar och skjuter lite väl fort.

Ska tillägga att dom inte ville refounda heller.

 

Längre video kan fixas om admin vill ha! :)

Edited by SavaGG
Link to comment
Share on other sites

Men ni döda ju nästan mig olsson?

Dessutom paja ni rutorna, så det där är ju bara bs :P

 

Och, If you plan to rob a by passing car, you may not randomly fire at the vehicle to make it stop (Only Roadblocks and spike trips is allowed during this situation)

Edited by SavaGG
Link to comment
Share on other sites

Men vi gav er en chans att ge upp. istället så skjuter ni. Vi gick inte för att döda utan att ta ut era däck. Men ni valde att ta striden. Om vi ville döda er skulle han i det andra sätet vara död

Link to comment
Share on other sites

Vill ha ett längre klipp, SC ni skjuter på tok för fort oavsett, savage kan gärna posta in den här så återkommer jag med verdict när jag och övriga admins hunnit kolla på den

Link to comment
Share on other sites

Har nu fått ett längre klipp,

SC - kliv fram med vilka det är som skjuter eller så får jag gissa mig fram,

 

Dom jag tror det är som skjuter är Krayroski & Olsson, right?

Är det några andra så meddela mig här inom 24h annars tar jag beslutet på vad jag uppfattar det som. (ni får gärna ladda upp från eran synvinkel)

Link to comment
Share on other sites

jag kan ta smällen. det var jag som la callet om att vi skulle göra ingageat. Ge mig mitt straff bara, med alla dessa j**la barnsliga ban request hit och dit. går över styr hela tiden. Jag blev rdmad av imlay igår. men jag vet att det sker misstag på servern och spelare som vi, cv-d, polis, hra, ec och sc vet reglerna hyffsat och alla gör fel. tycker detta allmänt är bara helt sinnessjukt vad folk håller på och fattar inte ens hur folk orkar lägga ban req på något sånt här. vilka det än var som skjöt så var jag allihopa av dom. Det var allt för mig. fortsätt lägga ban req på folk som bryter mot en enstaka regel när fallet egentligen är rätt så verklighetstroget. 

Det skulle inte häller förvåna mig om ni i cv-d sitter 1 m utanför kos zonen på bandit och väntar på ett rdm skott så ni kan lägga ban req :P folk letar ju förfan efter problem nu för tiden. 

men som sagt ge mig straffet, det löser sig endå och så blir cv-d nöjda vilket är det viktigaste ////Kray

Link to comment
Share on other sites

jag kan ta smällen. det var jag som la callet om att vi skulle göra ingageat. Ge mig mitt straff bara, med alla dessa j**la barnsliga ban request hit och dit. går över styr hela tiden. Jag blev rdmad av imlay igår. men jag vet att det sker misstag på servern och spelare som vi, cv-d, polis, hra, ec och sc vet reglerna hyffsat och alla gör fel. tycker detta allmänt är bara helt sinnessjukt vad folk håller på och fattar inte ens hur folk orkar lägga ban req på något sånt här. vilka det än var som skjöt så var jag allihopa av dom. Det var allt för mig. fortsätt lägga ban req på folk som bryter mot en enstaka regel när fallet egentligen är rätt så verklighetstroget. 

Det skulle inte häller förvåna mig om ni i cv-d sitter 1 m utanför kos zonen på bandit och väntar på ett rdm skott så ni kan lägga ban req :P folk letar ju förfan efter problem nu för tiden. 

men som sagt ge mig straffet, det löser sig endå och så blir cv-d nöjda vilket är det viktigaste ////Kray

Fast, vi frågade ju er om ni ville lösa det med refound, men det ville det ni ju inte så då kom banreqqen ist.

Edited by SavaGG
Link to comment
Share on other sites

Så här ligger det  till .. SC och CVD. Ni får kvällen på ett lösa denna situationen. 

Annars tar jag ett beslut, och du faller även nedanstående in.

A gang will be judged for its actions as a group. (This applies for example if the gang leader of your gang declares war)

 

Edited by Afriel
Link to comment
Share on other sites

SC och CV-D har kommit överens om hur det ska gå till i fortsättningen, samt att dom har även refundat cv-d i denna situationen, låser tråden och hoppas på en bättre stämning mellan gängen. 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.