Feroz Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 (edited) Request Information Name: *Your in-game name* [SC] Feroz Offender-Name: *Offender's in-game name* Storfragarn Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 15/08/14 Reason: Så jag var påväg att åka ut ifrån safezone, skulle bara köpa lite bandage. När jag har köpt klart och bandagerat klart så kommer storfragarn med en spikestrip och försöker rdma. Som tur så hann jag därifrån innan han dödade mig. Har sett han försöka göra samma sak ett fler antal gånger men har inte brytt mig tills nu. EDIT: http://plays.tv/video/55f6d7dd12c2b56758 Edited September 15, 2015 by Feroz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 ye, Han Dödade Caden för någon dag sen med spikes också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Denna snubbe har trollat runt i pyrgos ganska mycket dom senaste dagarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Han var på mig också, Afriel vet om detta. Skulle ta ut pengar i pyrgos, han ställer sig brevid och tar fram en spike (var dock beredd då jag förstod att något skulle hända). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Han var på mig också, Afriel vet om detta. Skulle ta ut pengar i pyrgos, han ställer sig brevid och tar fram en spike (var dock beredd då jag förstod att något skulle hända). Detta stämmer.. Jag befinner mig på jobb så kan inget göra, hoppas någon med dart ser asap och drar honom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Banned three days for killing with a spikestrip (trolling)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts