Kid_Reyez Posted September 18, 2015 Report Share Posted September 18, 2015 (edited) Name: Saul goodmanDate: Kanske ett år sen vet inte exaktGUID: 76561198118339870Reason: Jag blev perm bannad för moneycheat för ett år sen. och jag är så ledsen för det.och jag lovar att inte göra om det för jag har mognat och vet bättre.Sen har jag läst reglerna och jag vet inte någon annan server som är så här bra MVH Kid_Reyez Edited September 18, 2015 by Kid_Reyez Kid_Reyez 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted September 18, 2015 Report Share Posted September 18, 2015 Har snackat lite med Kid på TS, och informerat honom att han får vänta tills Admins haft möte och tagit upp hans förfrågan. Han förstod och kommer invänta svar från Admins. V1RRE and Peter Marple 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 För att citera en stor man som tyvärr har lämnat oss. "Once a cheater, always a cheater" hitem -2014 DECLINED... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts