Jump to content
CvGaming

[Ban Request] Hejsan


Pontusry
 Share

Recommended Posts

Name: P.K.R

Offender-Name: Hejsan

Date: 2015-09-19 - <Cirka 21:40>

Reason: Ovanligt konstig engage som man inte kan lyda på de 3-4 sekunder vi fick. GP kommer till Cocaine Processing och säger "Surrender or die, droppa allt ni har annars kommer vi skjuta er". Hur ska man hinna droppa allt man har på 3 sekunder, när det dessutom inte ens är möjligt under tiden man processar? Hejsan har nyligen blivit av med sin RDM bann så jag är väl inte helt förvånad, men lär man sig inte av sina misstag? Nu är jag ju inte hundra på att de hörde oss där inne men som situationen såg ut, att vi stod och pratade med varandra d.v.s, fick allt att kännas ännu snabbare och jag hörde inte helt bra från början då jag redan pratade. Som sagt jag vet inte om dem hörde oss eller om det ens spelar någon större roll, men jag tycker inte att vi fick tillräckligt med tid på oss att göra som de sa. Hade de däremot sagt åt oss att ta upp händerna så kan jag ju inte direkt säga att det var speciellt jättesnabbt. Vissa kanske inte håller med mig och resten av gänget som var där, men det kändes inte som det gick till på rätt sätt helt enkelt.

EDIT: Är nu osäker på, efter att ha pratat med gänget, om det verkligen är omöjligt att öppna inventoryn under process (kan vara så att det bara inte hände nåt när jag tryckte), men fortfarande tycker jag tiden var alldeles för knapp.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=VFhgS2_fZ-o&feature=youtu.be

Edited by Pontusry
Link to comment
Share on other sites

Ok, nu ligger det till såhär, jag anser att [GP] ger alldeles för kort tid för att P.K.R och Co. Ska kunna reagera...

Jag kommer därför klassa denna video som RDM.

Men jag kommer inte enbart att banna Hejsan, utan de [GP] som var på platsen. Anledningen till detta finner ni här:

1. Gangs

A gang will be judged for its actions as a group. (This applies for example if the gang leader of your gang declares war)

 

Lutrell bannade 2 dagar för RDM.

Hejsan, allt det du har gjort få mig att tröttna! 

Hejsan bannad 21 dagar för: RDM's, Fail RP's och mycket mer.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.