Charlie Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Appeal Information Name: [A.P.D] Chalie Date: 2015-19-21 19:30 Reason: Vi hamnar i en situiation med MS-13 där dem börjar Local Bank office och när vi anländer till platsen så engeagar dem oss och börjar skjuta på våran heli ,då landar jag på en kulle och ser jag en person springa på gatan och när jag skjuter på civilen så går/stannar han och jag tror då att han är träffad och då avfyrar jag ett sista skott som då träffar afriel som går runt med civil kläder på gatan, Min tagg knapp funkar inte 100% och jag kunde inte tagga den civila personen i detta tillfälle, vi såg ingen heli lyfta från platsen så jag antog att den civila som sprang runt på backen var en i MS-13 men så var inte fallet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 MS13 Lämnar platsen i en Röd/vit Hummingbird. Det tar säkert en halv minut innan du lägger första skottet på mig. Jag ställer mig öppet i en korsning, naken och jag är helt ofarlig. ÄNDÅ väljer du att ta skott efter skott. Du lägger säkert 15 skott innan du lyckas döda mig.. När du spelar i en faction, en faction som i detta fallet är att rollspela polis. Då ska du veta bättre.. Detta är mitt svar på din appeal. Annan admin får ta beslut. Feroz and VisionPie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 DECLINED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts