Jump to content
CvGaming

Ban Appeal [A.P.D] Chalie


Charlie
 Share

Recommended Posts

         Appeal Information

            Name [A.P.D] Chalie

            Date: 2015-19-21 19:30

            Reason: Vi hamnar i en situiation med MS-13 där dem börjar Local Bank office och när vi anländer till platsen så engeagar dem oss och börjar skjuta på våran heli ,då landar jag på en kulle och ser jag en person springa på gatan och när jag skjuter på civilen så går/stannar han och jag tror då att han är träffad och då avfyrar jag ett sista skott som då träffar afriel som går runt med civil kläder på gatan, Min tagg knapp funkar inte 100% och jag kunde inte tagga den civila personen i detta tillfälle, vi såg ingen heli lyfta från platsen så jag antog att den civila som sprang runt på backen var en i MS-13 men så var inte fallet.

 

 

Link to comment
Share on other sites

MS13 Lämnar platsen i en Röd/vit Hummingbird. Det tar säkert en halv minut innan du lägger första skottet på mig. 

Jag ställer mig öppet i en korsning, naken och  jag är helt ofarlig. ÄNDÅ väljer du att ta skott efter skott. Du lägger säkert 

15 skott innan du lyckas döda mig.. När du spelar i en faction, en  faction som i detta fallet är att rollspela polis. Då ska du veta bättre..

 

Detta är mitt svar på din appeal. Annan admin får ta beslut.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.