Klego Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Hallå hallå gott folk, Klego heter jag(In game iallafall) och jag letar efter antingen folk som är intresserade av att gå med mitt gang, eller som behöver mig i sitt eget gang.Jag kan i princip alla basics i Altis life och har runt 20 timmar på servern, alltså är jag relativt ny. På Arma 3 har jag 312 timmar spelade. Jag är väldigt samarbetsvillig och tar gärna kommando från högre folk. Tack för mig. Hoppas att vi ses in-game Joelelele and Nordqvist 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 ja, lite samma för mig. Kan inte vå köra lite då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Hallå hallå gott folk, Klego heter jag(In game iallafall) och jag letar efter antingen folk som är intresserade av att gå med mitt gang, eller som behöver mig i sitt eget gang.Jag kan i princip alla basics i Altis life och har runt 20 timmar på servern, alltså är jag relativt ny. På Arma 3 har jag 312 timmar spelade. Jag är väldigt samarbetsvillig och tar gärna kommando från högre folk. Tack för mig. Hoppas att vi ses in-game Du får joina OLW Jag är ledare vi är 3 members Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klego Posted October 13, 2015 Author Report Share Posted October 13, 2015 Du får joina OLW Jag är ledare vi är 3 membersLätt! Skriv gärna till mig in-game när du är inne, Klego i spelet också Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now