Jump to content
CvGaming

Letar efter lite vänner. (Altis Life)


Klego
 Share

Recommended Posts

Hallå hallå gott folk, Klego heter jag(In game iallafall) och jag letar efter antingen folk som är intresserade av att gå med mitt gang, eller som behöver mig i sitt eget gang.

Jag kan i princip alla basics i Altis life och har runt 20 timmar på servern, alltså är jag relativt ny. På Arma 3 har jag 312 timmar spelade. Jag är väldigt samarbetsvillig och tar gärna kommando från högre folk. Tack för mig. Hoppas att vi ses in-game :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hallå hallå gott folk, Klego heter jag(In game iallafall) och jag letar efter antingen folk som är intresserade av att gå med mitt gang, eller som behöver mig i sitt eget gang.

Jag kan i princip alla basics i Altis life och har runt 20 timmar på servern, alltså är jag relativt ny. På Arma 3 har jag 312 timmar spelade. Jag är väldigt samarbetsvillig och tar gärna kommando från högre folk. Tack för mig. Hoppas att vi ses in-game :lol:

Du får joina OLW  Jag är ledare vi är 3 members

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.