HardmanCummings Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Får fortfarande frågor, så säger så här. Jag har slutat spela Arma på CvG, men kan då och då synas i TS, men det betyder inte att jag kommer spela Altis Life på CvG.Då undrar ni varför?: Har tröttnat, vill egentligen ha det som det såg ut ibörjan, Innan 4.0 och hur allt låg vid det tillfället, för mig kändes det mest balanserat.Ha de bra! WoXXeN, G. Kasper, Hallvardo and 15 others 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Hade bra bubben! <3 Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Ha det bra och lycka till med vad du än gör i framtiden, kommer att vara saknad! Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Ha det bra mjukman<3 Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 ha det bra! Ses väl i hässelby <3 Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Har haft många roliga stunder ihop med dig, delat glädje och sorg(? vetefan om vi haft någon sorg mest vart skratt och glada miner) Tycker det är skit trist att du tappat suget för arma, men det är sånt som kommer och går... Hoppas att du en dag får suget tillbaka så vi kan återförenas <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Kommer sakna dig som fan Hardman, Riktigt tråkigt att du slutar.. hoppas du får tillbaka lusten till ArmA i framtiden.. Ha det bra Hardman! Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Riktigt tråkigt att du slutar Hardman! Vart roligt att spela med dig Hoppas du får suget tillbaka.Ha det bästa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Naej ;( jag ville ha flyg lektioner:( du är väldigt saknad<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 ha det bra hardman! Lycka till med framtiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
illmeister Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 (edited) Hade bra Hardman och lycka tillKommer sakna dig Edited October 18, 2015 by illmeister Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 NAJ va fasiken. Stannaaaaaaaaaaaaaa. Ha de gött! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 En av dom mest respekterade personerna på CvGaming om du frågar mig, verkligen sorgligt att du drar V1RRE, Alexei and Fisk 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now