kangawroon Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 (edited) Name: [Medic] kangawroonOffender name(s): Gabbe, LibbTime: 18. oktober 2015, 20:58:54Ok, so these guys need to be taught wrong from right. I'll just go ahead and let the video speak for itself: https://www.youtube.com/watch?v=agVfSfRwpyI Edited October 18, 2015 by kangawroon Joelelele, J.Cartello and Hallvardo 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Ah libb rdmade mig i pyrgos safezone så hoppas han får permban. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Ah libb rdmade mig i pyrgos safezone så hoppas han får permban.Permbann för RDM må vara lite hårt. Jag tror många gånger att de endast behöver få höra vad rätt och fel är. Jag tror att dessa är relativt nya till spelet och servern, då många gånger altis life regler är tolkningsfrågor. Ifall någon nu RDM:ar dig och du får tanken för att hen är ny så råder jag dig att prata med hen på teamspeak. Ofta som sagt så blir det mycket bättre. Jag pratade med 2 personer igår angående just detta och de förstod inte riktigt hur man skulle engaga. Fast jag måste ändå hålla med om att just dessa fallen med Denne Gabbe verkar vara rätt skumt! MvH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Permbann för RDM må vara lite hårt. Jag tror många gånger att de endast behöver få höra vad rätt och fel är. Jag tror att dessa är relativt nya till spelet och servern, då många gånger altis life regler är tolkningsfrågor. Ifall någon nu RDM:ar dig och du får tanken för att hen är ny så råder jag dig att prata med hen på teamspeak. Ofta som sagt så blir det mycket bättre. Jag pratade med 2 personer igår angående just detta och de förstod inte riktigt hur man skulle engaga. Fast jag måste ändå hålla med om att just dessa fallen med Denne Gabbe verkar vara rätt skumt! MvHjo men jag har snackat med libb och han sa bara "f**k u dra åt helvete j**la äckel hora" så aja ska inte skriva mer men lycka till med banreqen. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 jo men jag har snackat med libb och han sa bara "f**k u dra åt helvete j**la äckel hora" så aja ska inte skriva mer men lycka till med banreqen. :)Aha, aja tyvärr finns det ju alltid undantag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kangawroon Posted October 19, 2015 Author Report Share Posted October 19, 2015 (edited) These guys had several warnings and when I tried telling them about the server rules, they responded by not taking me serious and by killing me, twice. The video pretty much sums it all up. Edited October 19, 2015 by kangawroon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gurkdjur Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 I am one of the GC clan guys who were laying dead, they had rdm:d us before you got there and started verbally abusing us in side after that. He later rdm:d me in Kavala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 OK let's see here we have several RDM's , a bit disturbing language...They will be banned 6 days each and I will talk to them about this!Since they said that they didn't know English I'll write it in Swedish. Ok, då ska vi se vad vi har här, flertal RDM's, och något stötande språk...Dom kommer bli bannade 6 dagar var+att jag kommer snacka med dom om detta. Bachne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts