Jump to content
CvGaming

Ban Request: Gabbe och Libb


kangawroon
 Share

Recommended Posts

Name: [Medic] kangawroon

Offender name(s): Gabbe, Libb

Time: 18. ‎oktober ‎2015, ‏‎20:58:54

Ok, so these guys need to be taught wrong from right. I'll just go ahead and let the video speak for itself: https://www.youtube.com/watch?v=agVfSfRwpyI

Edited by kangawroon
Link to comment
Share on other sites

Ah libb rdmade mig i pyrgos safezone så hoppas han får permban.

Permbann för RDM må vara lite hårt. Jag tror många gånger att de endast behöver få höra vad rätt och fel är. Jag tror att dessa är relativt nya till spelet och servern, då många gånger altis life regler är tolkningsfrågor. :)

Ifall någon nu RDM:ar dig och du får tanken för att hen är ny så råder jag dig att prata med hen på teamspeak. Ofta som sagt så blir det mycket bättre. Jag pratade med 2 personer igår angående just detta och de förstod inte riktigt hur man skulle engaga. Fast jag måste ändå hålla med om att just dessa fallen med Denne Gabbe verkar vara rätt skumt! :)

MvH

Link to comment
Share on other sites

Permbann för RDM må vara lite hårt. Jag tror många gånger att de endast behöver få höra vad rätt och fel är. Jag tror att dessa är relativt nya till spelet och servern, då många gånger altis life regler är tolkningsfrågor. :)

Ifall någon nu RDM:ar dig och du får tanken för att hen är ny så råder jag dig att prata med hen på teamspeak. Ofta som sagt så blir det mycket bättre. Jag pratade med 2 personer igår angående just detta och de förstod inte riktigt hur man skulle engaga. Fast jag måste ändå hålla med om att just dessa fallen med Denne Gabbe verkar vara rätt skumt! :)

MvH

jo men jag har snackat med libb och han sa bara "f**k u dra åt helvete j**la äckel hora" så aja ska inte skriva mer men lycka till med banreqen. :)

Link to comment
Share on other sites

jo men jag har snackat med libb och han sa bara "f**k u dra åt helvete j**la äckel hora" så aja ska inte skriva mer men lycka till med banreqen. :)

Aha, aja tyvärr finns det ju alltid undantag! :) 

Link to comment
Share on other sites

These guys had several warnings and when I tried telling them about the server rules, they responded by not taking me serious and by killing me, twice. The video pretty much sums it all up. 

Edited by kangawroon
Link to comment
Share on other sites

 OK let's see here we have several RDM's , a bit disturbing language...

They will be banned 6 days each and I will talk to them about this!

Since they said that they didn't know English I'll write it in Swedish.

 

Ok, då ska vi se vad vi har här, flertal RDM's, och något stötande språk...

Dom kommer bli bannade 6 dagar var+att jag kommer snacka med dom om detta.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.