Guest Wazz Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 How to make a banrequest (template) Create a new topic like this: "Ban request *In-Game name of offender* + date and timestamp". (ie: Ban request Badcheater 2015-10-08 14.00) Use following template. Answer the questions and statements. Request Information Name: [A.V.F] Wazz Offender-Name: [CV-D] [Pros] Caden Date: 2015-10-23 13:21 Reason: Åkte runt och chillade i pyrgos när Caden kommer och vdmar mig "för att han kan" men karlen är snäll och ger mig toolkit men när jag är påväg därifrån hör man caden säga "f***ing rasist". Jag tar illa upp att bli kallad för rasist när jag själv är emot rasister!!! https://youtu.be/taDYTqD2hUI Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 (edited) 1. jag råkade trycka in knappen så jag körde in i dig.2. med rasist saken asså va? Sa inte ens det till dig sa det till Karlen, råkade prata in-game när jag skulle snacka i Ts Edited October 23, 2015 by CasperEbbesen A. Savage and Olsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 så du "råkade köra in i mig och "råkade" säga j**la rasist till mig? sound legit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 sounds* Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Mhm det är legit ^^ Du kan få en 100k så kan du köpa många Tool-kit A. Savage and Olsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pontusry Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Han säger "Var inte ens meningen", inte "För jag kan". Förstår inte hur du kan tycka att det låter som dem orden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Jag snackar med Caden om detta då jag förstår din frustration men tycker det är en fett onödig banreq! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts