XBURN Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 (edited) https://www.youtube.com/watch?v=We9DrfkjRxg Här har ni bevis. Ni kan även se namn på chatScreen nere åt vänster vem som dödade mig....... dom sa ingenting eller något utan bara sköt mig on sight. Edited October 24, 2015 by XBURN Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Följ templaten, samt så är ditt videoklipp privat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XBURN Posted October 24, 2015 Author Report Share Posted October 24, 2015 Och hur gör jag det? är ny här. Vill gärna att dessa killar ska åka dit och tjäna sitt straff. Har tagit bort "privat" från klippet så ni ska kunna se nu. Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Request Information Name: *Your in-game name* Offender-Name: *Offender's in-game name* Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Där har du Templaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Hedman care to explain why you kill him? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Hedman receives a ban for 3 days .. Verdict: RDM! Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts