Kafarov Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 (edited) Name: [TN] Zielinsky & Co Offender-Name: Hela F.D.M Date: 2015-10-26 Reason: Vi skulle diskutera en RDM i Field Hospital (Safezone) som ni dessutom ser nedan. Och sedan när vi snackar om den inne i Field Hospital börjar dom plötsligt avrätta oss. Detta är inte ok någonstans och behöver inte diskuteras.Evidence: Edited October 27, 2015 by Zielinsky Added more evidence Link to comment Share on other sites More sharing options...
Widell Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 (edited) Lycka till att banna alla, din polare blev fett plockad. Mvh Widell Edited October 26, 2015 by Widell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big K Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 Jag var inte ens med på detta så vadå Hela F.D.M? // Big K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 26, 2015 Author Report Share Posted October 26, 2015 Ni får stå för era actions som ett gäng. Inget mer med det. Ni var fullt team där och ni dödade allihop utav oss i safezone. Inget mer att säga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big K Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 (edited) Så om typ 3 pers i HRA typ RDMar så ska hela clanen bli bannad då eller..? Går inte ihop i mitt huvud riktigt Edited October 26, 2015 by Big K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Widell Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 1. Vi var inte fullt team där.2. Då vill jag se en video när fler av er blev plockade, och varför ska någon som Big K bli kollektivt bestraffad tycker det låter löjligt. Mvh Widell Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Senaz Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 Mer bevis: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big K Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 jag körde min zamak? Jag sköt ingen och jag bröt inte mot någon regel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 26, 2015 Author Report Share Posted October 26, 2015 Lägg bevis på det här då annars är du också anklagad för detta tyvär. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Blane Posted October 26, 2015 Report Share Posted October 26, 2015 Så om typ 3 pers i HRA typ RDMar så ska hela clanen bli bannad då eller..? Går inte ihop i mitt huvud riktigt Det är deras stad, deras regler, lyd eller åk till Kavala. Annars blir man ju skjuten, svårare är det inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 26, 2015 Author Report Share Posted October 26, 2015 Men hörni F.D.M, nu vill jag veta. Varför sköt ni oss inne i safezonen? Är ni riktigt dumma eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big K Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Inget av detta är ju banable? Ni sköt på oss och ni sköt tillbaka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Ni får inte skjuta någon i safezone även ifall ni haft kos på dom, så nu när ni har gjort det så kommer ni säkert få ban ifall ni inte bestämmer er för att refunda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Linus banned 2 days for rdm in safezone, widell banned 2 days for rdm in safezone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts