Jump to content
CvGaming

Bartowski unban..


V1RRE
 Share

Recommended Posts

            Appeal Information

            Name: [z'] Bartowski // [z'] Thorsten

            Date: 2015-10-26 // Hampus RDM - början/mitten på Oktober.

            Reason: Bartowski gjorde fel vare sig det var missclick eller ej, men det jag tycker är konstigt är hur andra spelare kan komma undan med det pga "trakasserier", någon vecka sedan så skedde detta i Pyrgos safezone.

https://www.youtube.com/watch?v=BPc15wSPRVw&feature=youtu.be

Jag har inget emot Hampus och jag vill inte ha han bannad, så jag sket i ban request, några minuter senare blir jag dragen av Jonas till ett rum med Jonas och Hampus, där JAG blir utskälld för att ha "trakasserat" Hampus / Hasan då jag kallade honom "Tobias" ( detta är mer ett internskämt mellan mig och Hampus, då han inte ville säga vad han hette IRL så sa jag "aight, då kallar jag dig Tobias :D

Jonas och Hampus agerar och pratar som ifall det var JAG som gjort fel ? alltså va ? De påstår att mina "Trakasserier" vart mer allvarliga än att han sköt mig i Pyrgos.   Visst, jag orkade inte bry mig och glömde hela grejen.. men nu när Bartowski åkte på bann för han dödade Saphire när han kallade honnom för " Ditt j**la CP" Fine, om det var missclick var det ju ett misstag obv.. även om han gjorde det med flit så borde ju sapphire åka på en utskällning för trakasserier imo.. 

Vill inte starta något bråk, vill inte ha Hampus bannad.. MEN ifall detta slank igenom då tycker jag att Bartowski ska få samma domm som Hasan fick.

 

 

 
Edited by V1RRE
Link to comment
Share on other sites

Angående vad Sapphire sa till Bartowski. Så har jag varit nere i CVD's kanal och frågat efter sapphire.. För att prata med honom om vad han sa.Då det inte är ett okej beteende heller.

 

Att jag varit där och frågat efter honom (han var afk) kan hela cvd intyga.

 

Sen känns det inte som ett misslick.. "vad sa du om min mamma" sen direkt ett skott. 

Bartowskis ban kommer ligga kvar, och snacket med sapphire kommer jag att ta.

 

This is declined.

 

Edit: angående hampus situation. Vill du att den ska bli undersökt. Så absolut då gör jag det. Annars får du säga till..

Edited by Afriel
Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.