Obbe Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Name: *Your in-game name* [SC] Obbe Offender-Name: *Offender's in-game name* CV-D gänget! Date: YYYY-MM-DD - <2015-10-28> Reason: Jag åkte efter main road min kompis var på väg till pyrgos när vi kommer rdmar cvd oss ingen sa att vi inte skulle komma eller något! https://www.youtube.com/watch?v=y8mbgS9kBZM&feature=youtu.be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pontusry Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Vi sa till eran member som står med händerna uppe på platsen att kommer någon annan i SC hit så kommer både han och ni dö. Hans fel att han inte informerar er om det. Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Vi sa till han om vi ser NÅN av dina vänner så kommer du och dom då så kom du typ 11sek senare. Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 Hur i helvete ska han kunna säga i radion attom vi kommer dödar ni oss och han sa inget så det är erat fel det är ju ni som måste säga till oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J-ROC Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Hedman engagar [SC]Chris Kruger och säger klart och tydligt till honom att om resten av SC kommer så dör han och dem. Vi tog inte ens kommunikationen så Chris hade gott om tid att förklara situationen för resterande SC medlemmar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pontusry Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 (edited) Hur i helvete ska han kunna säga i radion attom vi kommer dödar ni oss och han sa inget så det är erat fel det är ju ni som måste säga till oss.Jadu han trycker på den utvalda knappen som gör att man pratar antingen i ts eller ingame? Vad tror du? Edited October 28, 2015 by Pontusry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 Hedman engagar [SC]Chris Kruger och säger klart och tydligt till honom att om resten av SC kommer så dör han och dem. Vi tog inte ens kommunikationen så Chris hade gott om tid att förklara situationen för resterande SC medlemmar.Ni hade ju fan proxim och chris va med mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pontusry Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 (edited) Ni hade ju fan proxim och chris va med migOkej Proxim då, det ändrar dock ingenting då jag antar att Proxim också har fungerande fingrar och kan trycka på push-to-talk-knappen. Det kommer snart en video från vårat perspektiv så det är bara att vänta så får du se.EDIT: Dessutom så försökte ni böja på hela situationen och sa "Hur ska han kunna säga åt oss när ni har tagit hans kommunikation" fast vi inte ens gjorde det. Så uppenbarligen har ni ju vetat om att han stog där och blev rånad, alltså borde han ha sagt något till er. Edited October 28, 2015 by Pontusry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xeloth Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Hello.Here you have a better look of what happened and what we said. Also took with that they combat logged . SC!https://youtu.be/AMaibbbo7gY Elnour Isak Adam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pontusry Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Haha ser nu att Proxim säger i side "så dödar ni mig fast jag hade händerna på huvet". Ja men vi sa ju att ingen annan fick komma då skulle du och dem dö? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 Okej Proxim då, det ändrar dock ingenting då jag antar att Proxim också har fungerande fingrar och kan trycka på push-to-talk-knappen. Det kommer snart en video från vårat perspektiv så det är bara att vänta så får du se.EDIT: Dessutom så försökte ni böja på hela situationen och sa "Hur ska han kunna säga åt oss när ni har tagit hans kommunikation" fast vi inte ens gjorde det. Så uppenbarligen har ni ju vetat om att han stog där och blev rånad, alltså borde han ha sagt något till er.Vi visste inte om vi visste skulle vi nog inte kört rakt så där eller är du helt iq befriad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 Och som ni ser är jag fan inte ens i samma kanal som dem och ni skulle fan va döda om vi visste. Jag prata med pablo och goatis så det är fan erat eget fel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Men lilla gubben. det finns Group Channal in-game som han kan prata med, inte vart fel tyst nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Huxley Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Haha ser nu att Proxim säger i side "så dödar ni mig fast jag hade händerna på huvet". Ja men vi sa ju att ingen annan fick komma då skulle du och dem dö?Ni pratade inte i spelet när ni sa att om era vänner kom dödar ni de och mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Det gjorde vi visst. @Proxim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Inte för jag har något med denna ban requesten att göra men cv-d har helt rätt det är inte deras fel om ni som gäng sitter i olika kanaler eller att proxim inte kommunicerar med resten av gänget imo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Och sista snubben som var kvar han combat loggade också. i SC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pontusry Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Och som ni ser är jag fan inte ens i samma kanal som dem och ni skulle fan va döda om vi visste. Jag prata med pablo och goatis så det är fan erat eget fel!Okej men har dem sett videon och inte bara lyssnat på din totalförvrängda version av vad som egentligen hände? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Jag tror bara att SC är arga för vi dödade alla på mindre än 5min och den sista combet loggade, så ni vill ha en dum anledning att banna oss... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pontusry Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Vi visste inte om vi visste skulle vi nog inte kört rakt så där eller är du helt iq befriad?Så du menar att det är omöjligt att SC tänker "vi tar fighten"? Säger jag "hoppa och skit ner dig" så gör du det eller? Vi förväntar ju såklart oss att ni kommer ändå och då vi vill ju ha KOS på er om ni nu gör det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Declined. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts