Jump to content
CvGaming

RDM


Obbe
 Share

Recommended Posts

Name: *Your in-game name* [SC] Obbe

        Offender-Name: *Offender's in-game name* CV-D gänget!

        Date: YYYY-MM-DD - <2015-10-28>

        Reason: Jag åkte efter main road min kompis var på väg till pyrgos när vi kommer rdmar cvd oss ingen sa att vi inte skulle komma eller något! https://www.youtube.com/watch?v=y8mbgS9kBZM&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Hedman engagar [SC]Chris Kruger och säger klart och tydligt till honom att om resten av SC kommer så dör han och dem. Vi tog inte ens kommunikationen så Chris hade gott om tid att förklara situationen för resterande SC medlemmar.

Link to comment
Share on other sites

Hur i helvete ska han kunna säga i radion attom vi kommer dödar ni oss och han sa inget så det är erat fel det är ju ni som måste säga till oss.

Jadu han trycker på den utvalda knappen som gör att man pratar antingen i ts eller ingame? Vad tror du?

Edited by Pontusry
Link to comment
Share on other sites

Hedman engagar [SC]Chris Kruger och säger klart och tydligt till honom att om resten av SC kommer så dör han och dem. Vi tog inte ens kommunikationen så Chris hade gott om tid att förklara situationen för resterande SC medlemmar.

Ni hade ju fan proxim och chris va med mig

Link to comment
Share on other sites

Ni hade ju fan proxim och chris va med mig

Okej Proxim då, det ändrar dock ingenting då jag antar att Proxim också har fungerande fingrar och kan trycka på push-to-talk-knappen. Det kommer snart en video från vårat perspektiv så det är bara att vänta så får du se.

EDIT: Dessutom så försökte ni böja på hela situationen och sa "Hur ska han kunna säga åt oss när ni har tagit hans kommunikation" fast vi inte ens gjorde det. Så uppenbarligen har ni ju vetat om att han stog där och blev rånad, alltså borde han ha sagt något till er.

Edited by Pontusry
Link to comment
Share on other sites

Okej Proxim då, det ändrar dock ingenting då jag antar att Proxim också har fungerande fingrar och kan trycka på push-to-talk-knappen. Det kommer snart en video från vårat perspektiv så det är bara att vänta så får du se.

EDIT: Dessutom så försökte ni böja på hela situationen och sa "Hur ska han kunna säga åt oss när ni har tagit hans kommunikation" fast vi inte ens gjorde det. Så uppenbarligen har ni ju vetat om att han stog där och blev rånad, alltså borde han ha sagt något till er.

Vi visste inte om vi visste skulle vi nog inte kört rakt så där eller är du helt iq befriad?

Link to comment
Share on other sites

Haha ser nu att Proxim säger i side "så dödar ni mig fast jag hade händerna på huvet". Ja men vi sa ju att ingen annan fick komma då skulle du och dem dö?

Ni pratade inte i spelet när ni sa att om era vänner kom dödar ni de och mig

Link to comment
Share on other sites

Inte för jag har något med denna ban requesten att göra men cv-d har helt rätt det är inte deras fel om ni som gäng sitter i olika kanaler eller att proxim inte kommunicerar med resten av gänget imo.

Link to comment
Share on other sites

Och som ni ser är jag fan inte ens i samma kanal som dem och ni skulle fan va döda om vi visste. Jag prata med pablo och goatis så det är fan erat eget fel!

Okej men har dem sett videon och inte bara lyssnat på din totalförvrängda version av vad som egentligen hände?

Link to comment
Share on other sites

Vi visste inte om vi visste skulle vi nog inte kört rakt så där eller är du helt iq befriad?

Så du menar att det är omöjligt att SC tänker "vi tar fighten"? Säger jag "hoppa och skit ner dig" så gör du det eller? Vi förväntar ju såklart oss att ni kommer ändå och då vi vill ju ha KOS på er om ni nu gör det.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.