blomdonkallzone Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 hej.fick för ett antal veckor sen permban för duping och snackade med afriel som sa att jag kunde skriva här för jag ångrade mig så mycket. har inte spelat så mycket så va inte helt 100 med regler för spelet. men ångar mig och skulle vilja få en andra chans o spela på den bästa arma servern cvgaming. mvh blomdonkallzon3 José de Jesús, Joelelele and chebbi 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 Asså även om man inte läst reglerna så måste man ju för fan ändå förstå att dupe är en exploit och är inte acceptabelt?! Nordqvist and luckiiee 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 To soon, to soon! pga den mängd items ni dupeade. Och den nonchalanta attityd jag fick på teamspeak.Väljer jag att neka eran appeal för tillfället. Rekommenderar att ni skriver en ny appeal om 6-8veckor. Jag skriver "ni och er" pga att du och blom är vänner om jag förstått det rätt. Declined. Afriel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts