Fish Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 Hej, mitt ign är L.Glanshed och jag fick min truck chopad under combat. när jag landade vid chopen så såg jag deras heli och några sekunder efter så kom trucken och jag sköt mot den, när jag sköt mot den så gömde han sig och chopade den medan han ([F.D.M] Big K) och hans gäng blev beskjutna av oss ([T.G.R]) Nu kallade ([R.A.A)] Här är videon på det https://www.youtube.com/watch?v=2fxBFIz-bEU Jag hade en Tempest Device och jag vill ha refund på den Fish, Rayinator, Ramel and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fish Posted October 30, 2015 Author Report Share Posted October 30, 2015 Jag fick Refund men jag vill att ni snackar med FDM Link to comment Share on other sites More sharing options...
saJcon Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 Snyggt att du bustar dig själv i videon. Eller har jag missuppfattat regeln?You must send atleast two warning texts to the driver to pull over with at least 30 secs of time between the two sms unless a pre-RP situation is in progress. That's the only scenarios when you are allowed to fire from a flying vehicle to disable anything. SharkieMR 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Jag fick Refund men jag vill att ni snackar med FDM Denna banreq vart missad, ber om ursäkt för det.Ska prata med FDM.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts