Jump to content
CvGaming

Ban request K.F clan


Batman
 Share

Recommended Posts

Jag var i mitt hus, hörde en massa helis så sprang dit för att kolla. Jag hörde engage och 1 sekund senare skjuts det som fan. Senare när [CH] hade dött så engagade dom mig och då började ytterligare en fight mellan dom och oss i [T.W.C.B] så jag kan vittna ifall det är så.

Link to comment
Share on other sites

vet inte om jag ska skratta eller gråta har video på engeagen och så den där skiten med rp det hade blivit ett rp om ni gjorde vad vi sa eran kommunikation kan nog också förbättras för vi stog och hade eran polare uppe på berget med händerna upp rätt så länge.....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bobin said:

det hörs att han säger "jag har blivit engagad" så inget mer snack om saken hej då!

Men herregud, om man engagar någon betyder inte det att det är KOS 0,5 sekunder efteråt. Ni får ju ge dom tid att complya, gör dom inte det är det då man använder lethal.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, K.F Carl Mark said:

Har film på allt kan redigera när jag kommer hem. synd att T.W.C.B.R skulle komma efter och engegea när alla C.H var döda hur visste ni att vi var där?

Som sagt så var jag i mitt hus när jag hörde en j**la massa helikoptrar och så stog det att ett rån skedde där också på kartan. Sen heter vi T.W.C.B inte T.W.C.B-R. -R är bara min rank inom gänget. Vi engagade aldrig heller, din polare skrek surrender or die https://youtu.be/t_HQAz6zXII?t=4m30s och vi gjorde en trade på varandra.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, KayTac said:

Som sagt så var jag i mitt hus när jag hörde en j**la massa helikoptrar och så stog det att ett rån skedde där också på kartan. Sen heter vi T.W.C.B inte T.W.C.B-R. -R är bara min rank inom gänget. Vi engagade aldrig heller, din polare skrek surrender or die https://youtu.be/t_HQAz6zXII?t=4m30s och vi gjorde en trade på varandra.

Aight vidste inte att ni var där redan trodde C.H skrev till er att komma när de var döda☺

Link to comment
Share on other sites

On 2015-11-19 11:20:33, K.F Carl Mark said:

Har film på allt kan redigera när jag kommer hem. synd att T.W.C.B.R skulle komma efter och engegea när alla C.H var döda hur visste ni att vi var där?

Du får 24 timmar på dig att ladda upp video ifrån erat perspektiv. 

Link to comment
Share on other sites

Efter att ha sett situationen ifrån K.Fs perspektiv så väljer jag att neka denna request.

 

Carl Mark, nästa gång du ska ta någons kommunikation så får du se till att vara lite närmare , för det där var lite väl långt ifrån.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.