Jump to content
CvGaming

Direct Communication - Engage.


cARPEN
 Share

Recommended Posts

GoatisToday 2:06

@DooDZVIL Vad tycker du admins ska göra för att ändra en spelares spelstil? Inte så mycket vi kan göra, vi sitter dagarna långa och försöker förbättra servern i form av layout, funktioner, saker att göra. Men vi kan inte ändra på spelarna

 

Mjo @Goatis. Det är just spelarna vi alla kan ändra på. Med tanke på att Direct Communication har blivit VÄLDIGT annorlunda så får ALLA spelare tänka sig för och jag anser att det är Admins/Mods/Supports skyldighet att informera alla om detta problem - står du bakom en vägg reduceras ditt ljud med 80% ungefär vilket innebär att om du sitter i en Gocart så hör du inte personen i fråga överhuvudtaget. Gjorde en engage på Jimmie/Bachne bakom en vägg och han hörde inte alls. Gick fram 10m ifrån honom på öppen terräng och då hörde han mig halvbra. Så problemet ligger hos er, frågan är bara hur vi alla kan hjälpa till att lösa det. 

Link to comment
Share on other sites

Yes cARPEN och vi ber om ursäkt för detta men det här problemet är också Bohemias fel. 

a34c691413abf3723cf5a938be3f2965.png

Detta är från senaste patchnoten av Bohemia

Vi har letat efter en lösning till att få tillbaka VON som det va innnan patchen.

Link to comment
Share on other sites

Jo jag vet Goatis och det är inget ni ska be om ursäkt för. Men det är bra om ni informerar oss andra att ni jobbar på det eller om det är något som kommer att vara kvar. 

 

Mjo det hade varit underbart Putin. Men samtidigt behöver alla få veta om detta problem så att det inte uppstår merarbete för Admins/Mods/supports, alltså ett j**la överflöd av banreqs pga rdm. 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.