HedmaN Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 Request Information Name: *[?] HedmaN Al-Bogdan* Offender-Name: *HRA Dubrovka* Date: 2015-12-17 - <21:27> Reason: Han combatloggade när han dog på bandit. http://imgur.com/j42GWKW Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 Tänker mig scenario: ArmA fryser, Helin krashar, ArmA dör helt.. Har hänt mig, har du frågat honom vad som hände eller slänger du bara upp en banreq bara för att? Ludwig, Kupa and Joelelele 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.Engqvist Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 Vet inte om jag borde skriva här.. Men hur vet du till 100% att han vart på bandit? För så långt jag kommer ihåg så var han någon stans nära H.R.A Checkpoint o lallade runt i sin hatchback sport:) Så kolla gärna det innan! //Quadir Ludwig and illmeister 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted December 17, 2015 Author Report Share Posted December 17, 2015 18 minutes ago, luckiiee said: Tänker mig scenario: ArmA fryser, Helin krashar, ArmA dör helt.. Har hänt mig, har du frågat honom vad som hände eller slänger du bara upp en banreq bara för att? Drar upp den här för att jag är trött på hans attityd, har inte frågat honom fast jag antar att han var på bandit för att vi tog över Bandit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illmeister Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 vart inge Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 Om du är trött på hans attityd så ta de med ledare i HRA istället för att lägga banreq på de första du kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Hahahahahaha jag krashade min bil på airfield. Vi tänkte inte åka på bandit först då ni baitar bandit såfort vi är 6 online. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 1 hour ago, Wirre said: Hahahahahaha jag krashade min bil på airfield. Vi tänkte inte åka på bandit först då ni baitar bandit såfort vi är 6 online. Hhahahah asså "Baitar Kos på bandit" så vi "baitar" KOS=rätten för oss att skjuta er, på en KOS zone? jäävligt schysst logik där +1 sedan så sitter du o ljuger om att ni inte tänkte åka dit då i princip hela H.R.A befann sig där.. Vi tar bandit gång på gång för o köpa magasin, ( vissa behöver tex kläder osv, men mest mags) Vi har hittills inte lyckats komma därifrån med en transport då ni + NLF kommer varje gång, föräns igår då HRA och NLF började logga ut. ifall vi ska baita KOS så är väl bandit det sista stället o göra det på då det redan ät en KOS zone hahaha.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 12 minutes ago, V1RRE said: Hhahahah asså "Baitar Kos på bandit" så vi "baitar" KOS=rätten för oss att skjuta er, på en KOS zone? jäävligt schysst logik där +1 sedan så sitter du o ljuger om att ni inte tänkte åka dit då i princip hela H.R.A befann sig där.. Vi tar bandit gång på gång för o köpa magasin, ( vissa behöver tex kläder osv, men mest mags) Vi har hittills inte lyckats komma därifrån med en transport då ni + NLF kommer varje gång, föräns igår då HRA och NLF började logga ut. ifall vi ska baita KOS så är väl bandit det sista stället o göra det på då det redan ät en KOS zone hahaha.. Som jag skrev vi tänkte först inte åka på bandit men några valde att åka efter ca 20min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted December 20, 2015 Report Share Posted December 20, 2015 Då han inte dog av någon annan spelare eller var i fight när han gjorde detta så kommer jag neka denna request. Eran diskution om [?] baitar kos eller inte tycker jag ni ska prata om på TS istället för att sitta här och argumentera för det är inte relevant till ban requesten. Dubrovka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts