Jump to content
CvGaming

Ban req Dubrovka


HedmaN
 Share

Recommended Posts

18 minutes ago, luckiiee said:

Tänker mig scenario: ArmA fryser, Helin krashar, ArmA dör helt.. Har hänt mig, har du frågat honom vad som hände eller slänger du bara upp en banreq bara för att?

Drar upp den här för att jag är trött på hans attityd, har inte frågat honom fast jag antar att han var på bandit för att vi tog över Bandit.

Link to comment
Share on other sites

Hahahahahaha jag krashade min bil på airfield. Vi tänkte inte åka på bandit först då ni baitar bandit såfort vi är 6 online. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Wirre said:

Hahahahahaha jag krashade min bil på airfield. Vi tänkte inte åka på bandit först då ni baitar bandit såfort vi är 6 online. 

 

Hhahahah asså

"Baitar Kos på bandit"

så vi "baitar" KOS=rätten för oss att skjuta er, på en KOS zone?

jäävligt schysst logik där +1

sedan så sitter du o ljuger om att ni inte tänkte åka dit då i princip hela H.R.A befann sig där..

Vi tar bandit gång på gång för o köpa magasin, ( vissa behöver tex kläder osv, men mest mags)

Vi har hittills inte lyckats komma därifrån med en transport då ni + NLF kommer varje gång, föräns igår då HRA och NLF började logga ut.

ifall vi ska baita KOS så är väl bandit det sista stället o göra det på då det redan ät en KOS zone hahaha..

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, V1RRE said:

Hhahahah asså

"Baitar Kos på bandit"

så vi "baitar" KOS=rätten för oss att skjuta er, på en KOS zone?

jäävligt schysst logik där +1

sedan så sitter du o ljuger om att ni inte tänkte åka dit då i princip hela H.R.A befann sig där..

Vi tar bandit gång på gång för o köpa magasin, ( vissa behöver tex kläder osv, men mest mags)

Vi har hittills inte lyckats komma därifrån med en transport då ni + NLF kommer varje gång, föräns igår då HRA och NLF började logga ut.

ifall vi ska baita KOS så är väl bandit det sista stället o göra det på då det redan ät en KOS zone hahaha..

 

 

Som jag skrev vi tänkte först inte åka på bandit men några valde att åka efter ca 20min

Link to comment
Share on other sites

Då han inte dog av någon annan spelare eller var i fight när han gjorde detta så kommer jag neka denna request. 

 

Eran diskution om [?] baitar kos eller inte tycker jag ni ska prata om på TS istället för att sitta här och argumentera för det är inte relevant till ban requesten.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.