Olsson Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Tjenare, Idag så har jag bestämt mig för att ta en paus från CvGaming och Arma III då jag har tröttnat något extremt kommer fortfarande vara inne på Teamspeak! men det var nog allt! Tack för mig! Extra Stort Tack till Bobbi.R (Jonas) För allt du gjort för mig här på CvGaming! <3 Tack till Afriel, Goatis, Caden, SavaGE, Lallish, v1RRE, Krayroski, Pablo, Lagster, Kungen, Valon! MvH [SC] Olsson, [T.U] Conway/Olsson, [Cv-D] Dallas/Olsson Ha det bra boys! Rayinator, CasperEbbesen, Feroz and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Neeeeej Olssson, bra att du är kvar i TS då kan vi spela CS Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo- Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Tack själv bror <3 Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Nej Olsson! Hoppas du får det nice och vill bara säga att jag kommer sakna dig och dina utbrott! Kommer minnas varenda timme vi har spela tillsammans! Vet dock inte hur mycket men säker över 500h<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Hade en trevlig tid med dig i SC, du får ha det bra så länge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 STICK DÅ! Olsson, Feroz, Hejsan and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 Vem ska nu skrika så öronen sprängs på denna servern? Skämt och sido! Du är en riktigt skön person, som man ibland blivit lite irriterad på, men som man samtidigt har haft väldigt roligt åt! Simma lugnt! /G. Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now