Johanees Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Name: *Your in-game name* Offender-Name: [CV-S]Norberg , [CV-S] Drott och [CV-S]Robin3380 Date: YYYY-MM-DD - 29 - 12 - 15 , 21:00 Reason: Jag körde runt tills jag märkte att några bilar med CV-S följde mig, jag väljer att stanna inom 50 meter från en markerad ATM ( Safezone ) och väntar... Helt plötsligt bara skjuter de, ( Ingen engage ) Säger sedan till dem och ber om refund, de vägrar inse att de gjort fel och ger inte refund. Vilket blir RDM helt enkelt. Alla i gänget sköt mot mig vilket betyder att alla i princip försökte RDMa men bara en lyckades ( Dvs robin3380 ) <Bevis> : https://youtu.be/-ndTNLSS368 ( Laddas upp just nu ) SharkieMR 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted December 31, 2015 Report Share Posted December 31, 2015 [CV-S] Robin3380 banned 3 days for RDM in safezone. You are not allowed to engage or kill anyone within 50m of a ATM marked on the map unless you engaged before you reach the ATM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts