Jump to content
CvGaming

Ban req! [H.R.A] Sapphire


Bugge
 Share

Recommended Posts

My name: Secret-service Mat nixon

H: Hra sapphire

Han sätter fast mig för att jag frågar folk om id, Sen efter så kommer jag loss för att den bara försvinner som man kommer se i Filmen! Jag gömmer mig bakom en lastbil och då kommer sapphire fram och dödar mig. Jag är inte sur för att jag tappade gear utan att han skjöt mig! Han kunde ha rpat ist frågat vrf jag satte mig där? Jag tycker att detta är en rdm admin får dra en slutsats! 

http://www.twitch.tv/buggeeee/v/32529047 : filmen! 

Link to comment
Share on other sites

 när du står och e uppkäftig och jag säger till dig flera gånger att vara tyst för jag försöker taxa folk du säger till folk som e nya på servern att de e bara att åka in, jag hade handfängslat dig och försökta fortsätta med det jag skulle, kollar bort nån minut och när jag kollar tillbaka så e du försvunnen ............. ska jag lägga banreq för lack of rp när du springer ifrån efter jag handfängslat dig ?? tänk efter innan du gör massa dumheter ....... och ska jag behöva få ban för att ja skjuter ihjäl en som stör vårat arbete... varnade dig ett flertal gånger

 

Link to comment
Share on other sites

Jag sa aldrig till dom att bara åka in? Jag frågade om jag kunde få se deras id vilket dom sa okej på? Sen så frågade jag dig och du kallar mig pleb? Vilket jag sa ifrån för? Jag säger även till dig att vårda ditt språk 2 gånger! Och vadå lack of rp jag sätter mig där för att? Vad spelar det för roll om jag sätter mig 5 meter bort ist för att stå bredvid dig som ba är dryg? Du sköt mig därför lägger jag ban!

Link to comment
Share on other sites

Till: Bugge du springer iväg när du blivit auto unrestrained (lack of roleplay) därför kommer du få en 2 dagars ban.

Till: Sapphire Du rdmar han för han springer iväg vilket i sig inte heller är rätt, att möta ett fel med ett nytt är aldrig okej,  därav kommer du få 2 dagars ban.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.