Jump to content
CvGaming

Ban appeal Hedman


HedmaN
 Share

Recommended Posts

  Appeal Information

            Name: *[?] Aaqib al abed / [?] Hedman* 

            Date: 2016-01-03- <02:00>

            Reason: Jag dödade björt när han satt i sin helikopter, Jag tyckte jag hörde en engage när jag blev skipad och det var därför jag sköt ner honom. Jag sa ett flertal gånger åt honom att jag skulle refunda om det gick men ej att prata med björt för att han sa refunda mig nu, då sa jag skicka video att jag inte blev engagad sen sa han att han inte skulle skicka ett skit till mig. Jag är ledsen för att det här skulle hända.

Link to comment
Share on other sites

Aa men för mig är detta solklart ? Hedman ber om bevis för att han är osäker, och björt vägar. Vrf ska Hedman få ban då, han säger att han är villig att refounda om björt har bevis på att dom inte engagade han! Detta är bara töntigt att ens lägga ban på. Detta ser jag mer som björts fel! Hedman och jag satt i ts och snackade och han berättade allt och då kändes det som att björt häldre ville ha Hedman bannad än att ha refound! Jag tycker att ni borde ta om allt detta, kolla på vad som är rätt och fel för det verkar som att björt inte har nån film och då tycker jag att inget borde hända? För bara för att wl säger att dom inte engagade ,så kan det också betyda att dom inte vill talar sanning. Och jag kan även tillägga att vi var i fight med wl och vi skulle refounda björt, då sitter han och ljuger om vad han skulle ha! Så skulle inte förvåna mig om wl ljög om detta med!

Höj bannen!

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Legacy™ said:

Nu förstår jag verkligen ingenting, folk kommer hit och pratar till fördel för dig men dem skriver också att man borde "höja" din ban och du gillar det dessutom? 
Är det jag som har missat något eller lär man ut ordet "höj" i sin felaktiga form i skolorna?

Det var ett skämt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.