v.pUTIN Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Request Information Name: [FU] Leffe Pistol Offender-Name: [WL] Vladimir Date: 2016-01-07, 16:55~ Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Ja, som ni kommer se i filmen så finns det väll inte så mycket att skriva! Film : http://www.twitch.tv/lundbergxp/v/34081700 Charlie and hazzz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludvig102 Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 hej sorry för det det var inte meningen att döda dig skulle bara spajka dig men om du inte hade combat logga så hade du sett att jag skrev i side att jag kunde ge tillbaka allt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludvig102 Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 skulle bara spajka polisen menade jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted January 7, 2016 Author Report Share Posted January 7, 2016 Jag combat loggade inte?:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludvig102 Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 men hur kunde du inte se vad jag skrev i side då men jag är sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludvig102 Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 när jag hade min ipad uppe så kunde jag inte se var du står Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Jag tyckar att vi gör såhär, tycker att det är rätt uppenbart för mig att det inte var med mening som han(Vladimir) dödar dig(putin) med spikestripen och därför anser jag att WL Vladimir ska refunda dig med 150.000 Altis dollar. Detta på grund utav vårdslöst beteende med Spikestrip. Lägg upp en bild här eventuellt skicka den till mig på PM/Teamspeak när du skickar pengar till honom innan 22:00 imorgon. Annars kommer det att resultera i en avstängning. Skulle putin inte vara inne när du tänkt refunda så skriver du till mig så kan du ge mig pengar sålänge! Anser Putin att han förlorat mer än ett värde utav 150K så kan du höra av dig till mig också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludvig102 Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 det var en bra ide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 @Legacy™ @ludvig102 @v.pUTIN har detta löst sig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 1 hour ago, kJn said: @Legacy™ @ludvig102 @v.pUTIN har detta löst sig? Ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts