Jump to content
CvGaming

BAN request


uzze
 Share

Recommended Posts

Första videon är ju " lack of roleplay" helt klart. 
Men däremot den andra videon tycker iallafall jag att de fick skjuta dig, då du sprang runt med vapnet framme och siktade åt alla håll !

^ min åsikt !

Men ta dig in på våran teamspeak och kontakta en admin så tar vi itu med detta !

Link to comment
Share on other sites

Första videon är ju " lack of roleplay" helt klart. 

Men däremot den andra videon tycker iallafall jag att de fick skjuta dig, då du sprang runt med vapnet framme och siktade åt alla håll !

^ min åsikt !

Men ta dig in på våran teamspeak och kontakta en admin så tar vi itu med detta !

Den första videon är mer CS gameplay än något annat, alltså random deathmatch enligt mig. Den andra så tycker jag det är lite oklart men jag tog endå upp händerna och tycker dom var något skjutglada. Jag var kanske inte tillräckligt snabb. Vi har rånat ganska många och det är väldigt sällan som man faktiskt behöver skjuta någon, det är ju endå RP och jag brukar skjuta i luften för och få dom att rappa på. Men som sagt, you be the judge.

Jag fick ekonomisk ersättning av en admin/helper på TS för min utrustning så jag är nöjd. Reportar inte för att få någon bannad, mer för att slippa förlora mina hårt förtjänade slantar. Men ni har ju namn etc. på dem som dödade oss så ni får bedöma situationen och sedan göra som ni vill. När ni låst tråden tar jag bort klippen.

Link to comment
Share on other sites

Första videon är ju " lack of roleplay" helt klart. 

Men däremot den andra videon tycker iallafall jag att de fick skjuta dig, då du sprang runt med vapnet framme och siktade åt alla håll !

^ min åsikt !

Men ta dig in på våran teamspeak och kontakta en admin så tar vi itu med detta !

han siktade ju bara mot bilen och sedan gick i sidleddes, men dock så borde han ta upp händerna snabbare och börja prata med dem direkt när han kommer ut ur bilen

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.