Jump to content
CvGaming

Ban request [K.F] Daryl


T. Miller
 Share

Recommended Posts

Name: [T.C.F] Tim

Offender-name: [K.F] Daryl

Reason: Tillsammans med mina gang-members tar vi kontroll över Amoni Checkpoint för att råna, vi stöter på ett gang som vi har på snäll-listan och pratar med dom för en kort stund. Efter att snäll-lista-ganget har gett sig av engagear ganget [F.U] oss och får en utav mina gang-members, därefter skapas det en krigszon eller warzone runt gangen [T.C.F] och [F.U]. 
Från ingenstans, utan presentation eller engage på varken mitt eller [F.U] ganget dödar [K.F] Daryl en utav mina gang-members. 
Senare efter fighting fick jag prata med [K.F] Daryl och hans förklaring var följande: "Jag fick skott på mig från [T.C.F], så då får jag KoS på er och därför öppnade jag eld och dödade er".

För att sammanfatta det, [T.C.F] och [F.U] är mitt uppe i en fight när [K.F] kommer och RDM:ar folk från [T.C.F] för att [K.F] hör skott och får skott på sig från [T.C.F] riktning. 

Video: 

 

 

MvH Tim

Link to comment
Share on other sites

Att ni aldrig lär er, jag satt i TS med honom just då, när han råkade åka förbi tar han utan anledning ett flertal skott ifrån amoni. Han är på motorvägen då. Och att han då hoppar ut och skjuter tillbaka är helt ok. Jag kom 5 min senare dit och åker 200m Runt amoni för att slippa er, och sedan skjuter ni även på mig... " Crossfire " betyder inte att efter en fight har ni KOS på allt och alla nära stället fighten var. ( Video laddas upp imorgon från mitt perspektiv om det behövs. ) 

Och vad har jag med detta att göra? Jo jag var med och hörde mycket. 

Du visar även inge bevis för att ni inte gjort detta så någon annan från TCF bör lägga upp en video.

Link to comment
Share on other sites

Ni säger ju i videon att ni skjuter på bilar till höger och vänster för att det är en "Warzone", då måste ni ju förvänta er att dem kommer att skjuta tillbaka också? Dem kan ju inte bara sitta och ta skott utan att agera det förstår väl ni också. Sen så räcker det inte med det du har laddat upp då det är helt orelevant! Skulle lika gärna kunnat vara en screenshot som visar att det var K.F som sköt han. 

Har ingen aning om ni sköt mot KF eller inte men jag har ingen aning om hur han dör heller då det är du och inte han som dör som laddar upp klippet. 

Kommer inte bli mer utav detta om ni inte lägger upp väsentliga bevis.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, PeTTePeTTe said:

Att ni aldrig lär er, jag satt i TS med honom just då, när han råkade åka förbi tar han utan anledning ett flertal skott ifrån amoni. Han är på motorvägen då. Och att han då hoppar ut och skjuter tillbaka är helt ok. Jag kom 5 min senare dit och åker 200m Runt amoni för att slippa er, och sedan skjuter ni även på mig... " Crossfire " betyder inte att efter en fight har ni KOS på allt och alla nära stället fighten var. ( Video laddas upp imorgon från mitt perspektiv om det behövs. ) 

Och vad har jag med detta att göra? Jo jag var med och hörde mycket. 

Du visar även inge bevis för att ni inte gjort detta så någon annan från TCF bör lägga upp en video.

Såklart vi skjuter på alla vi ser runt om i warzonen då vi inte har den blekaste aning om F.U har tagit sin runt och skjuter oss i röven, eller kanske förstärkning kommer från Kavala? 

Ni hörde skotten från Amoni långt innan ni var framme men bestämde er ÄNDÅ att stanna och ta det som att ni blir RDM:ade när vi skjuter mot er och tror att ni är F.U. 

Om du sitter i en fight mot några nere i Amoni, och sen ser en bil som åker upp bakom din röv tror jag att du skulle tolka det som att snubbarna nere i Amoni kallat på förstärkning, tänk lite innan gör vissa saker och vad konsekvenserna blir...

Blev ingen ban denna gång för Daryl, men om ni vill delta i en fight måste ni "3rd-party engagea", så presentera er och engagea innan ni öppnar eld mot ett utav gangsen istället för att ta några förbliflygande skott som att ni nu ar KoS på ganget som sköt mot er.

MvH Tim 

 

Link to comment
Share on other sites

Men detta är ju intressant, så om jag skjuter en random KF medlem har jag då KOS på alla runt motorvägen då? Nej. Jag får då tänka lite innan jag använder min fina TRG. Jag åkte föresten RUNT allt, och ni kan även använda sunt förnuft om vilka som är FU eller inte. Om jag åker på den mest trafikerade vägen på denna server så kanske inte jag är FU alla gånger. Ni bör ju iallafall tänka lite innan ni skjuter, och att detta är RDM är ju helt fel då ni säger själva att ni skjutit mot Daryl innan han skjöt mot er.

Daryl får väl komma och säga sitt nu då detta inte är min ban-req. Och admins kan ta bort mina inlägg efter de har läst dem. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, PeTTePeTTe said:

Men detta är ju intressant, så om jag skjuter en random KF medlem har jag då KOS på alla runt motorvägen då? Nej. Jag får då tänka lite innan jag använder min fina TRG. Jag åkte föresten RUNT allt, och ni kan även använda sunt förnuft om vilka som är FU eller inte. Om jag åker på den mest trafikerade vägen på denna server så kanske inte jag är FU alla gånger. Ni bör ju iallafall tänka lite innan ni skjuter, och att detta är RDM är ju helt fel då ni säger själva att ni skjutit mot Daryl innan han skjöt mot er.

Daryl får väl komma och säga sitt nu då detta inte är min ban-req. Och admins kan ta bort mina inlägg efter de har läst dem. 

Släng över en poke på min ts om du vill diskutera mer.

 

MvH Tim

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.