Johanees Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 Hej, jag har ett HyperX Cloud 2 som inge ger något ljud på Arma 3, MEN på internet och många andra så funkar det... Någon som vet en lösning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1 Ludwig Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 Har du kollat så att du har ditt headset som Standard i Windows? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Bachne Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 Har du varit inne på ljudinställningarna i Steam? Annars gör det. Finns risk att ditt gamla headset kanske är kvar som default setting eller något liknande! Bachne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Johanees Posted January 11, 2016 Author Report Share Posted January 11, 2016 8 minutes ago, Ludwig said: Har du kollat så att du har ditt headset som Standard i Windows? 8 minutes ago, Ludwig said: Har du kollat så att du har ditt headset som Standard i Windows? Det var som fan, båda var fel inställda... Jag har nog ingen IT karriär framför mig... Men tack så mycket! Rasmus and Ludwig 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Johanees
Hej, jag har ett HyperX Cloud 2 som inge ger något ljud på Arma 3, MEN på internet och många andra så funkar det... Någon som vet en lösning?
3 answers to this question
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now