B. Lattman Posted January 16, 2016 Report Share Posted January 16, 2016 (edited) Request Information Name: Erik Offender-Name: Mahmad Date: YYYY-MM-DD - 2016-01-16 12:20 nått eller tidigare Reason: Jag RÅKA krocka med han och hans kompis sen så krävde han alla mina pengar för deras gear och bil sen så spelade jag denna dag så dödade dom mig och min kompis [S.N.A.K.E] matte så kan ni typ gö nått med han. Hans cvgaming suser heter Pattzki Edited January 16, 2016 by erik0914 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OttovonStauffenberg Posted January 16, 2016 Report Share Posted January 16, 2016 För att ha sett det så kan jag säga att du springer runt och knockar folk Inte riktigt så det funkar va? Räkna med att folk ger tillbaks ^^ ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted January 16, 2016 Author Report Share Posted January 16, 2016 jo men han ger sig aldrig han vill ha alla mina pengar och jag knockar inte folk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 @erik0914 Du har inga bevis i ban requesten så jag kan inte bedöma situationen. Du får 24h på dig att lägga upp en video där man kan se ett eventuellt regelbrott, annars kommer jag neka denna per automatik för lack of evidence. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pattzki Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 Vi rånade dig Erik ganska stor skillnad OttovonStauffenberg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 Då jag fortfarande inte fått se något bevis så måste jag neka denna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts