Jump to content
CvGaming

[Ban Request] - [T.C.F] José De Perez, [T.C.F] Castiel


Olsson
 Share

Recommended Posts

        Name: [SC] Olsson

        Offender-Name:  [T.C.F] José De Perez, [T.C.F] Castiel

        Date: 2016-01-20

        Reason: Vi hade engeagat T.C.F och när vi dödat dem och ska loota så combatloggar dem så vi inte får allt gear.

        Bevis: 

 

Link to comment
Share on other sites

Hej, Castiel här.

Jag fattar inte varför ni anmäler mig för kombat logging mitt internet dog när det var typ 10 sek till respawn ändå man kan se i ts också att jag tappade anslutningen så det fanns inget jag hade kunnat göra. Ni fick ändå upp allt från min kropp ändå förutom typ kikare och småskit som kostar typ 50 dollar totalt

Edited by Castiel (Oliver)
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Castiel (Oliver) said:

Hej, Castiel här.

Jag fattar inte varför ni anmäler mig för kombat logging mitt internet dog när det var typ 10 sek till respawn ändå man kan se i ts också att jag tappade anslutningen så det fanns inget jag hade kunnat göra. Ni fick ändå upp allt från min kropp ändå förutom typ kikare och småskit som kostar typ 50 dollar totalt

Det stämmer inte hur kan det komma sig att både du och din polare tappar internet samtidigt och vi fick inte upp din Carrier Lite eller kläder.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Olsson said:

Det stämmer inte hur kan det komma sig att både du och din polare tappar internet samtidigt och vi fick inte upp din Carrier Lite eller kläder.

Men nu var det inte så att båda fick internet problem samtidigt jag vet inte äns vad som hände med josé pga. mitt internet dog så jag tappade anslutning till allt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.