Johanees Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Request Information Name: Johannes Offender-Name: [SC]Olsson Date: YYYY-MM-DD - 16-01-25 Reason: Blev skjuten av olsson efter jag bara hört massor av läten snarare än ord, Inget fel var gjort eller så säger han men jag tycker det är RDM jag. De orkade inte enns ringa medic efter att inte enns ha lootat mig. Ze video: https://youtu.be/h9_VictRi80 ( bearbetas just nu ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 jag ringde medic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Fixa tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted January 26, 2016 Author Report Share Posted January 26, 2016 18 hours ago, Olsson said: jag ringde medic? Nja, jag fick vänta mer än 10 min när han var 500 meter bort, känns lite sådär men aja. 18 hours ago, Legacy™ said: Fixa tack. Ska fixa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 10 hours ago, PeTTePeTTe said: Nja, jag fick vänta mer än 10 min när han var 500 meter bort, känns lite sådär men aja. Ska fixa! Fortfarande inte fixat. Du får 24h på dig att fixa klippet annars kommer den här att nekas automatiskt i brist på bevis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted January 27, 2016 Author Report Share Posted January 27, 2016 Kan admin låsa tråden så får jag fixa filmen, har bara haft internet några gånger under denna tid... Men om ni kan göra det så får jag lägga upp en ny någon annan gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Yes då du inte får fram beviset så måste jag tyvärr neka denna. Declined. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts