T. Miller Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Name: [WL] Tim Offender-Name: [Cv-D] [Pros] Alexei Date: 2016/01/26 - 18:00 Reason: Fail engage/RDM. Hörde inte ett enda ord av vad han sa och han gav mig inte ens en sekund att dra upp händerna. Han hinner inte ens prata klart innan han börjar skjuta på mig (precis innan jag dör ser man hur jag drar ner pistolen för att dra upp händerna). [OBS!!!] ALLTING HÄNDER VID 07:20 Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 (edited) 1. Han engagade 2 gånger, lyssna nogare! 2. Varför kontaktade ni inte oss innan och visade oss videon? 3. Sänk volymen i TeamSpeak! Det är inte tillåtet att ge refund när du gjort en Ban Request, så du kunde ha kontaktat oss i TeamSpeak innan så hade vi kunnat refunda pistolen och rebreathern som du hade på dig Edited January 26, 2016 by KayTac bobin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Jag sparade tyvärr inte det eftersom att jag inte trodde att det behövdes, men ni accepterade fighten så igentligen tror jag inte att denna kommer bli acceptad Jesper Johansson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Johansson Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 haha fett go mark jag får iaf cvg sniper låter bra i mina öron. Iaf ja hade ni inte tyckt att engagen va okej varför bad ni inte om kos off? ni tog ju fighten Adde and Alexei 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 och man hör hur jag skriker "THIS IS THE CVD PUT YOUR HANDS UP OR WE WILL OPEN FIRE!" Sa så 2 gånger Jesper Johansson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Man hör ju engagen... sen att ni inte kan vara tysta i teamspeak är ju erat problem + ni tar fighten och som jag förstår nu är denna banreq uppe för att vi vann fighten och ni loosade gear right? Jesper Johansson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 @Tim och @Slirenski kontakta mig på TS senare idag (Onsdag), har ett par frågor till er. Låser tills vidare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
T. Miller Posted January 27, 2016 Author Report Share Posted January 27, 2016 Vill förtydliga att denna ban req ligger endast för att han som engagade mig inte gav mig någon tid att reagera på hans command att ta upp händerna, och brukar höra mycket bra i spelet även om ni tycker ts3 är alldeles för högt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 Nordqvist när har du tid o prata? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 Har pratat med både Tim och Slirenski/Alexei och vi har löst det här. Declined. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts